Gå til innhold

Hvor får jeg tak i billige regummierte dekk?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe regummierte dekk, slik at jeg kan spare litt penger. Fant ut at det ville være billigere å mere lønnsomt i lengden å kjøpe regummierte dekk, enn å sette¨på piggdekk og måtte bet. 1200kr i halvårsabonnement.

Noen som har tips til hvor man får tak i billige dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre du har lastebil, så vil jeg påpeke at dette er den dummeste ideen du kan finne på sikkerhetsmessig på norske vinterveger.

Du sparer ingenting. Du får kun noen dekker som slites vesentlig raskere og ikke kan tilby mykheten vinterdekk skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida

Jeg innrømmer gjerne at jeg synes det er rart at noen vil spare noen få hundrelapper på den delen av bilen som faktisk er i kontakt med underlaget...

For all del, jeg har gjort det selv. En gang. Angret som en bikkje etter å ha fått solid vannplaning i moderat fart på bortimot "nye" dekk.

Kjøp heller et par færre DVD'er.

Endret av Alf Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, folk fyker rundt i 100 km/t i ett tonn tunge biler (gjerne mer) og all kontaktflate denne bilen har er fire punkter mindre enn håndflaten deres.

Skjerp dere. Dere har dyrebar last, og JEG OG. Jeg er drittlei av å bli påkjørt fordi folk ikke har orden på bilene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Ante ikke at slike dekk var så ille. Har blitt tipset om dette, og utfra det hørtes det ut som en god idee. Men skjønner jo nå at det tydeligvis ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Ante ikke at slike dekk var så ille. Har blitt tipset om dette, og utfra det hørtes det ut som en god idee. Men skjønner jo nå at det tydeligvis ikke er det.

Gode dekk er vel noe av det viktigste du kan bruke penger på. Sett sikkerheten høyere enn det å spare noen få kroner.

Forresten er det flere firma som selger dekk på nett, gode merkevarer, her sparer du fort mange kroner.

Vi har kjøpt dekk via nettet i flere år, tror vi har spart tusenvis, og da har vi også råd til beste kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...