Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 jeg var inne på dermalogicas nettside og fant en ny rens derfra. http://www.dermalogica.no/precleanse_1.htm Spennende! Er det noen som har testet denne?
Netten Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jepp! Men det var hos hudpleier, så der blir jo resultatet uansett bra!
Gjest Blanca Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Ikke testet den, men siden den skal brukes i tillegg til annen rens tviler jeg på at kommer til å prøve den (skal aldri si aldri, men..). Jeg blir litt stresset av å styre med så mange ulike produkter
Gjest Deception Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har ikke testet den, men vet ikke om jeg orker siden det er en renseolje (ikke krem!) som skal brukes FØR den vanlige rensen.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Ikke testet den, men siden den skal brukes i tillegg til annen rens tviler jeg på at kommer til å prøve den (skal aldri si aldri, men..). Jeg blir litt stresset av å styre med så mange ulike produkter ← Jeg har ikke testet den, men vet ikke om jeg orker siden det er en renseolje (ikke krem!) som skal brukes FØR den vanlige rensen. ← Det så jeg ikke før nå. Det synes jeg også høres litt irriterende ut. Tror dere man må bruke noe annet i tillegg hvis man ikke har på sminke også?
Gjest Deception Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Det så jeg ikke før nå. Det synes jeg også høres litt irriterende ut. Tror dere man må bruke noe annet i tillegg hvis man ikke har på sminke også? ← Den heter jo Precleanse, altså før-rens, og siden det er en olje, ville jeg ikke brukt den alene. Det finnes renseoljer som er ment å brukes separat, men disse er ofte lettere og legger ikke igjen belegg på huden.
Netten Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg fikk med en test av hudpleieren min - skal gi en tilbakemelding når jeg har prøvd den!
Nemesis Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Noen som har gått til anskaffelse av denne nå? Og om en bruker denne så slipper en å bruke sminkefjerner også?! Har jeg forstått det rett? :klø:
Netten Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Kom over denne tråden igjen... Jeg som lovet å gi tilbakemelding når jeg hadde prøvd den... Anyway - jeg liker den kjempegodt, og fikk kjøpt den Unboxed på SN til rett under 200,-! Bruker den minst én gang for dagen før vanlig cleanser. Føler meg fresh og skikkelig ren etterpå! Men jeg bruker den ikke som erstatter for sminkefjerner.
nynne Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 men du bruker da videre rens også fra dermalogica da eller? er kanskje ikke heldig å blande produkter??? kan denne fjerne øyesminke også eller?
Netten Skrevet 7. januar 2007 #12 Skrevet 7. januar 2007 men du bruker da videre rens også fra dermalogica da eller? er kanskje ikke heldig å blande produkter??? kan denne fjerne øyesminke også eller? ← Den kan visstnok fjerne øyesminke også ja! Jeg bruker cleanser fra Dermalogica, men ansiktskrem fra Dr. Hauschka og tror ikke det gjør noe å blande produkter.
miss vims Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har brukt den i ca 3 måneder nå sammen med spesial cleansing gel fra dermalogica. Jeg sliter med kombinasjonshud med kviser og merket ikke noe særlig forandring på huden i forhold til før når jeg bare brukte det ene renseproduktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå