Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Men det var hos hudpleier, så der blir jo resultatet uansett bra! :ler:

Skrevet

Ikke testet den, men siden den skal brukes i tillegg til annen rens tviler jeg på at kommer til å prøve den (skal aldri si aldri, men..). Jeg blir litt stresset av å styre med så mange ulike produkter ;)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har ikke testet den, men vet ikke om jeg orker siden det er en renseolje (ikke krem!) som skal brukes FØR den vanlige rensen.

Skrevet
Ikke testet den, men siden den skal brukes i tillegg til annen rens tviler jeg på at kommer til å prøve den (skal aldri si aldri, men..). Jeg blir litt stresset av å styre med så mange ulike produkter ;)

Jeg har ikke testet den, men vet ikke om jeg orker siden det er en renseolje (ikke krem!) som skal brukes FØR den vanlige rensen.

Det så jeg ikke før nå. Det synes jeg også høres litt irriterende ut.

Tror dere man må bruke noe annet i tillegg hvis man ikke har på sminke også?

Gjest Deception
Skrevet
Det så jeg ikke før nå. Det synes jeg også høres litt irriterende ut.

Tror dere man må bruke noe annet i tillegg hvis man ikke har på sminke også?

Den heter jo Precleanse, altså før-rens, og siden det er en olje, ville jeg ikke brukt den alene. Det finnes renseoljer som er ment å brukes separat, men disse er ofte lettere og legger ikke igjen belegg på huden.

Skrevet

Jeg fikk med en test av hudpleieren min - skal gi en tilbakemelding når jeg har prøvd den! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som har gått til anskaffelse av denne nå?

Og om en bruker denne så slipper en å bruke sminkefjerner også?! Har jeg forstått det rett? :klø:

• 3 uker senere...
Skrevet

Kom over denne tråden igjen... Jeg som lovet å gi tilbakemelding når jeg hadde prøvd den... :sjenert:

Anyway - jeg liker den kjempegodt, og fikk kjøpt den Unboxed på SN til rett under 200,-! :sjarmor: Bruker den minst én gang for dagen før vanlig cleanser. Føler meg fresh og skikkelig ren etterpå! Men jeg bruker den ikke som erstatter for sminkefjerner.

Skrevet

men du bruker da videre rens også fra dermalogica da eller? er kanskje ikke heldig å blande produkter???

kan denne fjerne øyesminke også eller? :sjenert:

Skrevet
men du bruker da videre rens også fra dermalogica da eller? er kanskje ikke heldig å blande produkter???

kan denne fjerne øyesminke også eller?  :sjenert:

Den kan visstnok fjerne øyesminke også ja! Jeg bruker cleanser fra Dermalogica, men ansiktskrem fra Dr. Hauschka og tror ikke det gjør noe å blande produkter. :)

Skrevet

Jeg har brukt den i ca 3 måneder nå sammen med spesial cleansing gel fra dermalogica. Jeg sliter med kombinasjonshud med kviser og merket ikke noe særlig forandring på huden i forhold til før når jeg bare brukte det ene renseproduktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...