Gå til innhold

Slankevennlig kos?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på noe godt, men har nettopp påbegynt slanking. Jeg har noen kalorier til gode i dag, men kunne ikke finne noen "koseoppskrifter"

Noen som har noen gode på lur??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulrot, appensinjus, opp i blender, trykk start :)

Skrevet

cottage cheese, kakaopulver og splenda :) Nammis!

Eller smoothie: Sans vaniljejoghurt, frosne jordbær, banan.

Skrevet
cottage cheese, kakaopulver og splenda  :)  Nammis!

Disse ingrediensene hadde jeg faktisk!

Takk for tips begge to!!

Skrevet
cottage cheese, kakaopulver og splenda  :)  Nammis!

v

Hvor mye av hver da?

Skrevet

Tok bare sjansen på en blanding jeg...tok 100g sans is som skulle bli noe sån som 145 kcal. Så tok jeg todl frosne jordbær (hvorfor skal de være frosne forresten) og en halv banan. Det ble nyyydelig!!! Og få kcal!! Dette er herved min nye favoritt. TAKK!!

Skrevet

oppkuttet eple med kanel på er også veldig godt :)

Skrevet

Fruktsalat med sans vaniljeyoughurt og litt hakkede valnøtter på toppen! Spiser det når jeg skal kose meg i hvert fall. Støtter også opp om smoothieforslaget, min favoritt bestar for tiden av frosne bringebær, appelsinjuice (ferskpresset), en klatt youghurt og kanskje litt splenda.... Slanking er definitivt kjipt :sur: , men må jo bare gjøre det beste ut av det! ;)

Skrevet

Del et eple i to og ta ut kjernen, strø på litt sukker og kanel og stek til det er mørt.. Det synes jeg er godt.. og kanskje litt yoghurt eller sans-is ved siden av.. enkelt iallfall. og veldig godt, synes jeg!

Skrevet

Til en annen gang: Kjøp bringebær eller bjørnebær fra frysedisken. Ta så mye du vil ha, 150-200 gram er passe syns jeg, og tin dem i mikroen. Ha over et par teskjeer Splenda og et beger Living Lite iskrem. Denne har 99 kalorier i et beger og den smaker veldig godt.

Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...