Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Etter å ha surfet på LF i flere timer lider jeg valgets kvaler i forhold til shampo og balsam. Jeg har fra tidligere brukt Redken All Soft som passer håret mitt (nordisk, tørt og tynt, men i rikelige mengder) perfekt. Valget står nå mellom: - Biolage Hydrating serien - Den grønne serien fra Kerastase - Bain Satin 2 fra Kerasase Er det noen som har noen innspill eller erfaringer
Gjest Deception Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Den grønne serien fra Kerastase er mest en gjenoppbyggende serie, og gir ikke noe særlig fuktighet. Så hvis håret ditt trenger fuktighet, ville jeg gått for Bain Satin, men nr1, ikke nr2, som er temmelig heavy greier.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 ikke glem Lanza en knallbra serie. Grønn for fukt og blå for protein. Håret mitt har aldri vært bedre,har brukt Redken ,Kerastase,Sebastian,
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 da lurer jeg på: hvilke nettsider bruker dere når dere bestiller diss produktene? vil helst ha norske. føler det er tryggere å bestille over nett i Norge...
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 (Jøss, er vi flere trådstartere her ?) L'anza ja... Har hørt mye positivt om merket, men enda ikke testet det ut. Hvordan er produktene på lukt? Er produktene drøye? Tilfører den grønne veldig mye fuktighet, slik at håret kan bli "tungt"? Takk for gode tips Deception! Skal ta det til etteretning! Valget står nå mellom: - Bain Satin nr. 1 (med en eller annen balsam) - L'anza (grønn) - Biolage Hydrating serien Noen flere som har noen innspill eller erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 da lurer jeg på: hvilke nettsider bruker dere når dere bestiller diss produktene? vil helst ha norske. føler det er tryggere å bestille over nett i Norge... ← Tror ikke det er noen billige Norske nettsider
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Lanza sin grønne lukter barndommens bruspulver. :blunke: Synes ikke den tynger ned håret,vanlig drøy til å være salongshampoo.
Søtpotita Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Eg har vore veldig fornøyd med Matrix!
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Takk for alle tips! Jeg bestilte meg akkurat en shampo fra Matrix. Hadde serien for noen år siden og var veldig fornøyd da. Er fortsatt litt usikker på valg av balsam, får tenke på det til i morgen... Tror for øvrig jeg skal teste den blå fra L'anza dersom jeg striper håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå