Gjest Reidun31 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er i den situasjonen at jeg har såkallt eplefigur. Rimelig tynne bein, og liten rumpe og lår. MEN er i besittelse av litt mage og ryggfett.... Jepp, I know: kanskje ikke den aller mest smekre kroppsfasongen. Men men, den fungerer jo på et vis! Pga av dette så har jeg vanskelig for å finne fine dongeribukse som ikke ser ut som jeg har stjålet de... Hvis det er noen som vet om noen dongerier som kunne passe til den merkelige kroppen min så blir jeg evig takknemlig for tips! Reidun
Gjest Blanca Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Vil iallefall anbefale en jeans med bootcut eller en med vidde hele veien for å balansere fasongen på kroppen din. Jeg vet ikke hvilken størrelse du er, men de aller fleste kjeder har jeans med bootcut. Hva med å se på Cubus, H&M eller Lindex?
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Selv om jeg har motsatt fasong enn deg, vil jeg anbefale Vivekes. De har mange pene jeans til damefasonger, i motsetning til jentefasonger, som jeg vil tro vi begge har. Jeg er veldig fornøyd med utvalget der! Lykke til!
Gjest Gjest_Reidun_* Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 TS her! Jo, har sett på disse stedene, men føler at de bare har "kjerring-jeans". Jeg er kanskje litt vanskelig, men skal def sjekke ut flere bootcutjeans. Str. 38/40 Bor i Oslo, så kan godt bli tipset om butikker. Eller nettbutikker, så klart! Takk forresten, Blanca!
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Helt sikker på Vivekes? De ser ikke kjerring ut på meg, håper jeg
mee mee Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 jeg har også slik figur! og det er nærmest er helvette for å finne bukser som passer! før kjøpte jeg lois, men det har de sluttet å selge i oslo. men i det siste har de fått inn endel bukser som faktisk passer på cubus! løp og kjøp!
Gjest allium Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 jeg har også slik figur! og det er nærmest er helvette for å finne bukser som passer! før kjøpte jeg lois, men det har de sluttet å selge i oslo. men i det siste har de fått inn endel bukser som faktisk passer på cubus! løp og kjøp! ← Akkurat hva jeg hadde tenkt å svare selv. Trodde aldri jeg skulle handlet noe på Cubus... men etter en artikkel her på KG om jeans stakk jeg innom og prøvde et par, og de sitter som et skudd! Billige var de også.
mee mee Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Akkurat hva jeg hadde tenkt å svare selv. Trodde aldri jeg skulle handlet noe på Cubus... men etter en artikkel her på KG om jeans stakk jeg innom og prøvde et par, og de sitter som et skudd! Billige var de også. ← ja kjempebillige hvor ellers handler du bukser?
Gjest allium Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 ja kjempebillige hvor ellers handler du bukser? ← Long Tall Sally eller Zara for det meste. De eneste som helt sikkert har bukser med lange nok ben.
Gjest Meep Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Nå er det i tillegg 299,- for alle jeans på Cubus.
Gjest Tweek Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er å sånn, men jeg har stor rumpe i forhold til bena som er spinkle, og mage pluss litt sideflesk Men jeg har funnet løsningen. Jeg går med dongeribukser som rekker til ovre hofte bein (vet ikke åssen ejg skal forklare det) og at de ikke er så stramme oppe. Da "pakker" du det overflødige inni buksa, og du ser slankere ut. Bruk en genser som går lenger til toppen av rumpa noe som ikke er vanskelig i disse dager. Bruk genser med litt tykkere stoff, og voila! Jeg garanterer deg "mindre" flesk.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 Mener du jeans som er høye i livet? Litt sånn 70-talls? Var litt vanskelig å skjønne det med over hoften, eller kasnkje jeg er litt sloooow..? Mvh Harriet
mee mee Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er å sånn, men jeg har stor rumpe i forhold til bena som er spinkle, og mage pluss litt sideflesk Men jeg har funnet løsningen. Jeg går med dongeribukser som rekker til ovre hofte bein (vet ikke åssen ejg skal forklare det) og at de ikke er så stramme oppe. Da "pakker" du det overflødige inni buksa, og du ser slankere ut. Bruk en genser som går lenger til toppen av rumpa noe som ikke er vanskelig i disse dager. Bruk genser med litt tykkere stoff, og voila! Jeg garanterer deg "mindre" flesk. ← men hvor finner du de som er ikke er så trange i livet, og i tillegg smale i låra?
Gjest Tweek Skrevet 18. oktober 2006 #14 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Mener du jeans som er høye i livet? Litt sånn 70-talls? Var litt vanskelig å skjønne det med over hoften, eller kasnkje jeg er litt sloooow..? Mvh Harriet ← Litt vanskelig å forklare, men bukser med lavt liv går gjerne der hoftebeinet går innover. Men mine bukser stopper vel 3 cm under navlen/øverst på hoftebeinet. Ikke helt 70-talls. men hvor finner du de som er ikke er så trange i livet, og i tillegg smale i låra? ← Jeg har et par fra mudd, etter tips fra ei veninne, som jeg kjøpte hos blikkbox. Lenge siden ejg kjøpte den før de ble så ekkle med rosa belter og drit. Og så har jeg ei mørk ei fra lois, som jeg kjøpte på millenium i kr.sand. Men kan kjøpes tror jeg hos jc og. Endret 18. oktober 2006 av Tweek
mee mee Skrevet 18. oktober 2006 #15 Skrevet 18. oktober 2006 Litt vanskelig å forklare, men bukser med lavt liv går gjerne der hoftebeinet går innover. Men mine bukser stopper vel 3 cm under navlen/øverst på hoftebeinet. Ikke helt 70-talls. Jeg har et par fra mudd, etter tips fra ei veninne, som jeg kjøpte hos blikkbox. Lenge siden ejg kjøpte den før de ble så ekkle med rosa belter og drit. Og så har jeg ei mørk ei fra lois, som jeg kjøpte på millenium i kr.sand. Men kan kjøpes tror jeg hos jc og. ← mine stopper som regel også ved hoftebeinet.. så pakker jeg som du sier får prøve mudd da, kankje det finnes en fin en som ikke henger fjortis over. lois hadde mange bra, til de sluttet å selge i oslo
Gjest Tweek Skrevet 18. oktober 2006 #16 Skrevet 18. oktober 2006 Det var jo kjedelig de hadde lsuttet å selge de da. Mudd så medre ut før i buksene. Nå er de fleste med masse drit på som bare passer en 13-åring
mee mee Skrevet 18. oktober 2006 #17 Skrevet 18. oktober 2006 Det var jo kjedelig de hadde lsuttet å selge de da. Mudd så medre ut før i buksene. Nå er de fleste med masse drit på som bare passer en 13-åring ←
Gjest Catwoman Skrevet 19. oktober 2006 #19 Skrevet 19. oktober 2006 Har du prøvd BikBok? ALT jeg noen gang har prøvd av jeans og bukser med lignende fasong derfra er store i livet og stramme i lårene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå