Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hum... svarte ikke jeg akkurat i denne tråden...? Eller er det to? :klø:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det er to, men det gjør fanden ikke sangen bedre! :legrine:

Gjest -eline-
Skrevet

Kjærlighet må gjøre blind...Peter Andre burde da høre at det er helt jævlig og at den allerede skakkjørte musikkarrieren hans ikke akkurat vinner noe med å synge sammen med kåna :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg tenker bare på hvor fryktelig det ville vært live, de har sikkert lagt på en del filter i studio... *grøsser*

Gjest -eline-
Skrevet
Jeg tenker bare på hvor fryktelig det ville vært live, de har sikkert lagt på en del filter i studio... *grøsser*

:ler: Grusomt... tror hun bør holde seg til å ha minimalt med klær på seg jeg...

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler:  Grusomt... tror hun bør holde seg til å ha minimalt med klær på seg jeg...

:legrine: *bilder i hodet av Peter som sier: "That sounds amazing, honey!" med blikket stivt festet på puppene til kona*

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

:hoho:

De ødelegger hvertfall sangen heeeelt (selv om den ikke akkurat var så bra fra før av :ler:). Er ikke den fra Aladin eller noe egentlig?

Gjest -eline-
Skrevet
:legrine: *bilder i hodet av Peter som sier: "That sounds amazing, honey!" med blikket stivt festet på puppene til kona*

:ler:

Og ja, den er fra Aladdin.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Det er seriøst noe av det verste jeg har hørt!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Som jeg sa i den andre tråden, jeg JEG sang den i et bryllup en gang. For et par år siden var den litt poppis å synge i bryllup, jeg tror hjelpe meg de dagene er over.... :legrine:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:ler: Klarer ikke slutte høre, beste er når de synger: "Every moment gets better..." Er ikke tull en gang, jeg ler så jeg griner...

Jommen sa jeg "better"!

Skrevet

:overrasket: huff da...

er så dårlig at jeg tror det er en spøk :overrasket:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Mener å ha lest et sted at hun har påstått hun skulle bli den nye Whitney/Celine :ler:

Skrevet

Jeg er helt overbevist om at dette ikke er sant jeg... er jeg den eneste? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...