Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #141 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har nok munnen full med nøttene men dere kan alltids helle på litt whisky i munnviken. Dropp sherry, gjerne portvin eller whisky, men ikke sherry!!! Da burde jo Cephalus bli kjempefornøyd. Mer på ham. Og jeg suger fortsatt nøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #142 Del Skrevet 19. oktober 2006 *snurper munnen litt sjalu* Mumle mumle, bet tross alt på kroken først..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #143 Del Skrevet 19. oktober 2006 *smyger seg inn i silkekimonoen og retter litt på Tena Lady'en* ← Ehem, De mistet kateteret. *plukker opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #144 Del Skrevet 19. oktober 2006 *snurper munnen litt sjalu* Mumle mumle, bet tross alt på kroken først..... ← Det har jeg ikke glemt, kjære. Vi to, og bare vi to, skal gå på postkontoret i morgen og hente trygden din sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #145 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare snurp munne du, gamle Onyx. Gamle kjerring.... Og nå må det bare spilles opp til dans. Noen har vel et bein som kan brekkes Kaller for Dirty Dancing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #146 Del Skrevet 19. oktober 2006 Da burde jo Cephalus bli kjempefornøyd. Mer på ham. Og jeg suger fortsatt nøtter ← Kanskje en hot pølsesnabb til avveksling fra nøttene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. oktober 2006 #147 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) *tar med ghettoblasteren og setter på Fugledansen og et par trekkspillsnutter med salige Ivar Ruste* Har dere lyst på nattmat om halvannen time, har jeg røkt oksetunge i aspic på lur. Endret 19. oktober 2006 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #148 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det har jeg ikke glemt, kjære. Vi to, og bare vi to, skal gå på postkontoret i morgen og hente trygden din sammen ← Å søte deg! Det var da hyggelig. Ja, det er nå så skummelt med så mye penger vet De, så at De passer på føles så meget bedre* *kniper Herr Cephalus i kinnet* Og kjære Dem, kunne jeg også få en Whisky? Og jeg foretrekker den bar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #149 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kaller for Dirty Dancing ← Ja, kom igjen! Nå vil vi ha litt skikkelig can can dansing her. Løft på skjørtene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #150 Del Skrevet 19. oktober 2006 *tar med ghettoblasteren og setter på Fugledansen og et par trekkspillsnutter med salige Ivar Ruste* ← *stiller seg på en stol og synger karaoke til en gammel sjømannsvise av Erik Bye* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #151 Del Skrevet 19. oktober 2006 Å søte deg! Det var da hyggelig. Ja, det er nå så skummelt med så mye penger vet De, så at De passer på føles så meget bedre* *kniper Herr Cephalus i kinnet* Og kjære Dem, kunne jeg også få en Whisky? Og jeg foretrekker den bar... ← En whisky til den skjønne skal bli! *vrister den nå nesten tomme flasken fra Blanca* Kan jeg ærbødigst by Dem på en liten sigar også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #152 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kjære Dem, så bedårende. *tar imot en sigar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #153 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kan løfte på alt som er Cephalus Yes, I can. Hisker da fortsatt noe. Er da ikke helt senil heller da Og jeg har fortsatt et bein til som kan brekkes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #154 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare husk at whiskyen skal være bar. Kun med isbiter. Klarer dere senile det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #155 Del Skrevet 19. oktober 2006 Men Onyx, da, jeg er tross alt ikke Bill Clinton. Det er ikke det sigaren skal brukes til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #156 Del Skrevet 19. oktober 2006 * tar en tur på toalettet og skifter til det pene silkeundertøyet. Ikke brukt siden 1976 før min salige ektemanns bortgang, og en og annen begravelse siden...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 19. oktober 2006 #157 Del Skrevet 19. oktober 2006 *kommer løpende i en sky av 4711* jeg har vel eeendelig ikke gått glipp av noget her? Unge mann, finnes det fremdeles noget i glassene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 19. oktober 2006 #158 Del Skrevet 19. oktober 2006 men hva gjør De med den sigaren da, fru Onyx. jeg har da vel aldri sett på maken, ikke siden den presidenten holdt på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #159 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare husk at whiskyen skal være bar. Kun med isbiter. Klarer dere senile det? ← Hmpf, isbiter er for pyser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #160 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kan løfte på alt som er Cephalus Yes, I can. ← *betrakter Persille der hun løfter rullatoren opp og ned og tror hun danser can can* Fantastisk! Tidligere showdanserinne, formoder jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå