Gjest Kråkebolle Skrevet 18. oktober 2006 #101 Del Skrevet 18. oktober 2006 *Snubler over tre rullatorer i døra* *Gjenvinner balansen ved gjelp av en Lohengrin* *Nyyyter* *Slikker sjokolade av venstre ringfingertupp mens jeg vurderer om Fru Glam kan utnyttes på noe vis* Fru Kråkebolle er ankommet. Sent, men særdeles godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. oktober 2006 #102 Del Skrevet 18. oktober 2006 Dette er det jeg har kjøpt tinn til nå: Kopke Vintage 1985 Portvin fra Douro i Portugal. Romariz White Port Portvin fra Duoro i Portugal. Kopke Bridge Special Ruby Portvin fra Portugal. Graham's Late Bottled Vintage 1998 Portvin fra Douro i Portugal. Churchill's 10 Years Old Tawny Portvin fra Portugal. Colosia Oloroso Dry Sack Fino La Gitana Manzanilla. Skal se om jeg får tak i noe ordentlig brennevin også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aster Skrevet 18. oktober 2006 #103 Del Skrevet 18. oktober 2006 Bellatrix skrev: Dette er det jeg har kjøpt tinn til nå: Kopke Vintage 1985 Portvin fra Douro i Portugal. Romariz White Port Portvin fra Duoro i Portugal. Kopke Bridge Special Ruby Portvin fra Portugal. Graham's Late Bottled Vintage 1998 Portvin fra Douro i Portugal. Churchill's 10 Years Old Tawny Portvin fra Portugal. Colosia Oloroso Dry Sack Fino La Gitana Manzanilla. Skal se om jeg får tak i noe ordentlig brennevin også. ← Dette skulle vel holde et par kvelder?? Nu er bjutybagen og kofferten pakket, så nu er jeg straks klar for en liten weekend i Tallin ! God mat og drikke samt spa-behandlinger skal gjøre godt i en gammel skrott.! Håper bare jeg ikke snubler i brosteinsbelagte gater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 18. oktober 2006 #104 Del Skrevet 18. oktober 2006 bellatrix, du er jo et funn av en ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. oktober 2006 #105 Del Skrevet 18. oktober 2006 hufse-tufsa skrev: bellatrix, du er jo et funn av en ungdom. ← Jeg lærer, jeg lærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. oktober 2006 #106 Del Skrevet 18. oktober 2006 Aster skrev: Håper bare jeg ikke snubler i brosteinsbelagte gater. ← Brostein er upraktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 18. oktober 2006 #107 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kan ikke du, Bellatrix, sende en henvendelse til Kommunen på vegne av de fine eldre fruer om dette tema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. oktober 2006 #108 Del Skrevet 18. oktober 2006 hufse-tufsa skrev: Kan ikke du, Bellatrix, sende en henvendelse til Kommunen på vegne av de fine eldre fruer om dette tema? ← Ja, det kan jeg gjøre. Tar en telefon til Pensonistpartiet også og hører hva de mener om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 18. oktober 2006 #109 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hør med det samme om det finnes mulighet for økonomisk støtte til en raus andel fine eldre fruer. Kanskje til en studietur til Spanien? Fin å ha her du Bellatrix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 18. oktober 2006 #110 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hva er det jeg ser her? Hvilket fint selskap dette er da! Her kan nok jeg også passe inn. Kan jeg få invitere dere fine fruer på waleskringle og et glass madeira? Laminator og rullator har jeg også. Det er min yngre elsker. Han er så søt den gutten :kys_2: Lett å holde ren er han også Jeg kan sikkert få han til å invitere med noen av sine venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 18. oktober 2006 #111 Del Skrevet 18. oktober 2006 waleskringle og egnet drikke, ja takk. når det gjelder de yngre menn, så får vi først se hvordan de tar seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #112 Del Skrevet 19. oktober 2006 glamourgirl skrev: Ikke flørte eller pule i denne tråden! *husjer ut slemme ubehøvlede menn* ← *sniker seg forbi den biske bestyrerinnen* onyx skrev: Hva er det De sier Fru Glamourgirl!? Antyder de at det foregår utilbørligheter mellom meg og Herr Cephalus? Han er da en slik veloppdargen ung mann, som slett ikke prøver å lure meg til noe som helst. Hørt slikt snakk... ← *legger igjen en halvdrukket portvin til Fru Onyx* *rap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 19. oktober 2006 #113 Del Skrevet 19. oktober 2006 *skynder seg inn for å tilegne seg den halvdrukkete flasken før Fru Onyx får tak i den* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 19. oktober 2006 #114 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dere må ikke glemme å kjøpe inn kamferdrops da. *sniker seg ut igjen - er ikke gammel nok enda.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #115 Del Skrevet 19. oktober 2006 hufse-tufsa skrev: *skynder seg inn for å tilegne seg den halvdrukkete flasken før Fru Onyx får tak i den* ← *observerer at gamlemor har næringsvett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #116 Del Skrevet 19. oktober 2006 hufse-tufsa skrev: *skynder seg inn for å tilegne seg den halvdrukkete flasken før Fru Onyx får tak i den* ← Hva? En tyv! Åååå giiiiid! *besvimer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #117 Del Skrevet 19. oktober 2006 *våkner et øyeblikk og lurer på hvor det ble av Lübeckmarsipanen og Mozartkulene* *besvimer igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #118 Del Skrevet 19. oktober 2006 *ligger fortsatt besvimt på gulvet* *tenker på om kjekke unge Herr Cephalus snart dukker opp med luktesalt og fuktig klut* *vurderer om jeg bør skifte undertøy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #119 Del Skrevet 19. oktober 2006 Her vil jeg være med! * Frem med monokkelen så jeg får fylt ut søknadsskjemaet. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 19. oktober 2006 #120 Del Skrevet 19. oktober 2006 Eg og vil vere med, men eg er ikkje gammal nok for verken rullator eller monokkel, berre så det er sagt. Men eg kan stille med ung elsker, whisky og doc halslinser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå