pulverheksa Skrevet 18. oktober 2006 #61 Skrevet 18. oktober 2006 Stepper til (litt på skeiva etter all sherryen) med konfekt... Unnskyld kong haakon
onyx Skrevet 18. oktober 2006 #62 Skrevet 18. oktober 2006 *nikker og smiler til takk* Deilig konfekt og portvin!
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #63 Skrevet 18. oktober 2006 *oppdager en samling alkoholiserte rike gamle damer med høy sannsynlighet for slag og hjerteinfarkt* *lister seg bort til døren, fester en Lohengrin på kroken og slenger fiskesnøret inn i tråden*
onyx Skrevet 18. oktober 2006 #64 Skrevet 18. oktober 2006 *griper rullatoren og iler begjærlig etter sjokoladen*
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #65 Skrevet 18. oktober 2006 *sveiver inn* Næmmen så fiiin og fet fangst! Kom til konfektonkel! Det er mer sjokolade og portvin der det kommer fra. Spis og drikk så mye du lyster
onyx Skrevet 18. oktober 2006 #66 Skrevet 18. oktober 2006 Det er mer sjokolade og portvin der det kommer fra. Spis og drikk så mye du lyster ← Da bør du ha endel, for fiiine gamle damer spiser til fatet er tomt! *hikk.... ruller ut på toalettet for å fikse leppestiften*
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #67 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ser De gjør Dem klar for litt sengekos der ute på badet. Mon tro hva en slik fiiin frue som Dem skjuler i madrassen...
onyx Skrevet 18. oktober 2006 #68 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ser De gjør Dem klar for litt sengekos der ute på badet. Mon tro hva en slik fiiin frue som Dem skjuler i madrassen... ← *fniise rødme* Hovedsaklig er det bare penger, portvin og sjokolade i madrassen. Jeg stoler jo ikke på bankene, vet De, med all denne renten og slikt. Ja, farlig er det jo, men nå er det jo bare alle mine venninner i klubben som vet dette, avisgutten, og ja, De selvfølgelig.... Det hadde nok vært meget tryggere med en mann i huset igjen... *blunker kokkett*
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #69 Skrevet 18. oktober 2006 Nei, renter er farlige saker. De husker vel da Andresens bank gikk konkurs. Både Fru Groenskiold og Fru Løvengreve mistet alle sparepengene. Det var rentene som stjal pengene, skjønner De. Men la oss nå se hva De har der inne. *holder galant opp døren inn til soverommet*
onyx Skrevet 18. oktober 2006 #70 Skrevet 18. oktober 2006 *fniiiiise* hikk... Ja, gid, jeg husker da det. Så forferdelig for dem begge! Ja, etter den hendelsen gikk jeg sporenstreks i banken og tok ut alle pengene! Ja, smykkene også når jeg tenker meg om, ja for hvem som helst kan jo åpne bankboksen! De skulle vel tilfeldigvis ikke ha litt Lübeckmarsipan? Ja, det er min favoritt, vet De. *vingle kokett med rullatoren*
pulverheksa Skrevet 18. oktober 2006 #71 Skrevet 18. oktober 2006 Cephalus da, prøve å utnytte en småfull eldre frue. Og på det viset da, gosjameg... Tror jeg dåner
Hu i Svingen Skrevet 18. oktober 2006 #72 Skrevet 18. oktober 2006 Cephalus da, prøve å utnytte en småfull eldre frue. Og på det viset da, gosjameg... Tror jeg dåner ← Helt enig med deg! Hvor er luktesaltet?
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #73 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg med min look og image burde være selvskreven medlem i denne foreningen
pulverheksa Skrevet 18. oktober 2006 #75 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Helt enig med deg! Hvor er luktesaltet? ← Jeg fant det ikke, så jeg lånte litt sterk fransk sennep av en av ungdommene inne på matforumet. De kan sikkert få litt av den, De også Endret 18. oktober 2006 av pulverheksa
Gjest glamourgirl Skrevet 18. oktober 2006 #76 Skrevet 18. oktober 2006 Ikke flørte eller pule i denne tråden! *husjer ut slemme ubehøvlede menn*
Hu i Svingen Skrevet 18. oktober 2006 #77 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg fant det ikke, så jeg lånte litt sterk fransk sennep av en av ungdommene inne på matforumet. De kan sikkert få litt av den, de også ← For sent! Jeg besvimte, og da jeg kom til meg selv oppdaget jeg at jeg har brukket lårhalsen. Tar med meg en Begonia og drar til sykehuset.
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #78 Skrevet 18. oktober 2006 Dessverre har jeg ikke Lübeckmarsipan her. Men jeg kan dra ned på Lorentzen og handle. *titter i lommeboken* Auda, her hadde jeg bare femtiør.. eh titusenlapper. *titter mot sengen* Jeg tar med en bunke av de lappene som stikker ut av madrassen, jeg. Selvfølgelig, marsipanen betaler jeg, bare med Deres penger *forsyner seg av madrassen* Har jeg sagt Dem at De er søt som den deiligste marsipan Jeg tar med noen Mozartkuler også, jeg. Men de er dyre. *forsyner seg nok engang av madrassen* Tudelu, snart tilbake!
onyx Skrevet 18. oktober 2006 #79 Skrevet 18. oktober 2006 åååå, Herr Cephalus, du er slik en veloppdragen ung mann! Ja, virkelig. Så meget snilt av Dem å gå på butikken for meg. Jeg er jo tross alt ikke lengre så god til bens. Om De er så snill, kan De kanskje også kjøpe en flaske eller to med portvin? Tror jammen jeg begynner å gå tom. *fniise *
Gjest glamourgirl Skrevet 18. oktober 2006 #80 Skrevet 18. oktober 2006 *roper* HøHøy! Hører dere ikke hva jeg sier? Onyx skru opp lyden på høreapparatet, og hvis noen skal seksuellt utnyttes her, så er det MEG!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå