Miami Skrevet 17. oktober 2006 #41 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg strever med den knallrøde leBestiften. Den flyter ut i de ørsmå rynkene rundt munnen. Hjelper et glass sherry mot det tror du? ← Helt schiikkkkert. Hepp hepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 17. oktober 2006 #42 Del Skrevet 17. oktober 2006 Mange "copycats" med lignende tråder gitt. Initiativet til en av de fine eldre fruer blir lagt merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. oktober 2006 #43 Del Skrevet 17. oktober 2006 Dette tegner til å bli landets morsomste (eller kuuuleste, som de unge sier...) gamlehjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 17. oktober 2006 #44 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg strever med den knallrøde leBestiften. Den flyter ut i de ørsmå rynkene rundt munnen. Hjelper et glass sherry mot det tror du? ← Botox, jenta mi, Botox! Du kan også dimme alle lamper i rommet og kreve å bli fotografert med filter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 17. oktober 2006 #45 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tror jeg tar dimmet lys og filteret. Det passer vel kanskje bedre for en fin eldre frue enn botox...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. oktober 2006 #46 Del Skrevet 17. oktober 2006 *dusjer meg i white musk og venter på portvin og mokkabønner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 17. oktober 2006 #47 Del Skrevet 17. oktober 2006 *serverer et glass portvin og to mokkabønner til fruen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. oktober 2006 #48 Del Skrevet 17. oktober 2006 *nikker umerkelig til takk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. oktober 2006 #49 Del Skrevet 18. oktober 2006 Børster støv av 4711-flasken og setter den pent ved siden av Chanel 5 - så vi har litt mer å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 18. oktober 2006 #50 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har med meg "moore" sigarettene med munnstykke for anledningen. Har sluttet å røyke men jeg skal sitte og patte på en, uten å tenne på, sånn at jeg ser littegranne sofistikert ut. *sikler på 4711-flasken til billa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agjest Skrevet 18. oktober 2006 #51 Del Skrevet 18. oktober 2006 Den flasken kan det nok bli rift om ja. Men ojoj, jeg må fyke. Skal til friserdamen og få lagt håret. *napper med meg noen mokkabønner på veien* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 18. oktober 2006 #52 Del Skrevet 18. oktober 2006 var ikke det i fjor a ← Hehe, Lurven du er en knupp!!!!!!! Da glemmer jeg de 20 årene i mellom,jeg (men jeg har jo hatt mye moro i de årene, så jeg vet ikke helt.......) Nei, jeg får nok varme opp krølltanga og sette beina i bløt. En fin dag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. oktober 2006 #53 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kjære Fjonge og Fornemme fruer! Ville bare ønske dere alle en fortreffelig dag! *suger pent på et kamferdrops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 18. oktober 2006 #54 Del Skrevet 18. oktober 2006 *løfter et blåtegnet øyebryn, og nikker ærbødig med ønske om det samme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #55 Del Skrevet 18. oktober 2006 jeg er vakker flott og over 30 ok 40 da, jeg vil være med jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 18. oktober 2006 #56 Del Skrevet 18. oktober 2006 Melder meg inn og stiller med hjemmebakt fyrstekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. oktober 2006 #57 Del Skrevet 18. oktober 2006 Melder meg inn og stiller med hjemmebakt fyrstekake. ← Fyrstekake! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. oktober 2006 #58 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ble så takknemlig over fyrstekaken at jeg et øyeblikk glemte at jeg er fin frue.... *trykker febrilsk på delight-knappen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 18. oktober 2006 #59 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hørte jeg fyrstekake???? Hører så dårlig på mine eldre dager skjønner dere... Retter på lebestiften og tar et stykke, tar gjerne litt påfyll med sherry og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. oktober 2006 #60 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fornem og forfyllet som jeg er tar jeg gjerne et stort glass portvin. Og er det noen som husket å ta med seg konfekt? Det bør være Kong Haakon, han var jo den perfekte herremann! *nipper portvin mens jeg venter på at noen tryller frem litt konfekt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå