Gå til innhold

FFFEF! Foreningen for fine eldre fruer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil gjerne være med jeg også :sjenert: "Noen" år siden jeg var 30,gitt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også være med. Jeg vil ha sherry og moccabønner...

Skrevet
Skal vi ha mokkabønner - må vi ha kandissukker også.

Og så sånne kremtopper, du vet.

Tar med meg luktesaltet og er klar for en sherrysesjon i ly av portierene...

Skrevet

I anledning årstiden tar jeg med kamferdrops og kongen av Danmark. Så er det litt å velge i.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Emera, min heltinne! Jeg skulle akkurat til å si at "kongen av Danmark" må til... Og Opera Mints.... :ler:

Skrevet

Mine favorittgodterier er med! :hoppe:

Skrevet

Ehem... :sjenert: Som jeg antydet i den tidligere nevnte tråd: count me in! :sjarmor:

Jeg har ikke lamineringsmaskin eller mokkabønner, men jeg er den stolte eier av div flasker portvin. Kan det duge?

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Jeg er også selvskreven. Kan bidra med Elnett leggevann og kamferdrops. OK?

Skrevet
Vil gjerne være med jeg også :sjenert: "Noen" år siden jeg var 30,gitt.....

var ikke det i fjor a

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Jo. Det var sikkert i fjor,men det er også en ting som preger fine eldre fruer. Det er at hukommelsen svikter innimellom. Men det gjør jo ingenting så lenge det finnes en nyåpnet sherry i nærheten. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Altså... :sjenert: jeg bikker ikke 30 før om 3 måneder og 6 dager. Kan jeg være med likevel? Jeg følte meg nemlig litt gammel i den tråden jeg også.

Gjest glamourgirl
Skrevet

OK da, vi trenger litt lammekjøtt blant sauene... Men bare siden du er månedens bruker :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
OK da, vi trenger litt lammekjøtt blant sauene... Men bare siden du er månedens bruker :ler:

:ler: Takk.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Og så kan det jo være greit med noen med gode ben til å hente flaskene med sherry etc på polet. :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:legrine: Og noen må jo slepe med seg alt godteriet også...
Gjest Bellatrix
Skrevet

Så jeg skal være slaven deres? :hakeslepp: Ja, ja. Da må dere huske at hvis jeg skal kjøpe inn godsakene så er det jeg som bestemmer hva dere får, og det blir det jeg liker.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet
:ler: Tenker vi blir enige jeg. Det er jo mange fordeler for deg å være med i klubben da vet du. Tenk på de laminerte medlemskortene bl.a. I tillegg til skoleringen du får ved å omgi deg ved alle de fine eldre fruene.
Gjest Bellatrix
Skrevet
:ler: Tenker vi blir enige jeg.  Det er jo mange fordeler for deg å være med i klubben da vet du.  Tenk på de laminerte medlemskortene bl.a. I tillegg til skoleringen du får ved å omgi deg ved alle de fine eldre fruene.

Ja, jeg har mye å lære. Dessuten er jeg ikke så flink med sånn alkohol-ting så der må dere fortelle meg hva jeg skal kjøpe uansett.

Skrevet

Du verden så aktive dere har vært her da. Har vært opptatt med å legge håret og stelle pelargoniene noen timer nå. Men nå er jeg her igjen med et ørlite glass sherry (Argüeso Amontillado) - hei skål! Denne passer forøvrig godt sammen med en lett og elegant sigar :ler:

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Jeg strever med den knallrøde leBestiften. Den flyter ut i de ørsmå rynkene rundt munnen. Hjelper et glass sherry mot det tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...