Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #241 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nåja, flasken var jo minst en magnum, selv om jeg innrømmer at det kanskje ikke var mer enn en halvliter i den. Imidlertid kan jeg underskrive på behandlingen gjorde godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 24. oktober 2006 #242 Del Skrevet 24. oktober 2006 Magnum? Nu spøker De herr Cephalus.. Jeg er muligens gammel, men jeg har da vært ute en vinternatt før! Men som De vil, vi sier magnum (les liten halvflaske)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #243 Del Skrevet 24. oktober 2006 De har rett i at den ikke viste seg i sin fulle størrelse. Den er rett og slett ikke vant til sååå mange rynker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 24. oktober 2006 #244 Del Skrevet 24. oktober 2006 Rynker??? Moi?? En fiiin frue i sin beste alder?? Nu skal jeg fortelle Dem, unge mann, at i min familie får man ikke rynker før man bli 80 år! Og jeg er da vitterlig ikke så gammel ennu... Men dagens unge menn er ikke slik som i gamle dager, da en mann var en MANN. Nuvel, jeg synes da fortsatt De er bedårende Herr Cephalus, og mer kan da ikke en fiiin frue i sin beste alder ønske seg? *vifter med et tomt portvinsglass* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #245 Del Skrevet 24. oktober 2006 i min familie får man ikke rynker før man bli 80 år! Og jeg er da vitterlig ikke så gammel ennu... ← Jeg må nok dessverre minne Dem om at 90 kommer efter 80, ikke før. På den annen side er jo jeg doktor... *gnir kremen inn i fruens ansikt og POFF! alle rynkene forsvinner* Nuh! Der fortjener De et glass portvin. *sjenker portvin og kysser den vakre gamle fruen lett på hennes rynkefrie kinn* Godnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 24. oktober 2006 #246 Del Skrevet 24. oktober 2006 *hihi...fniiise rødme* God natt, unge mann. Stikk gjerne innom en tur i morgen også! Det hadde vært så vidunderlig om du kunne hjelpe meg å tørke støv av min gamle myntsamlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. oktober 2006 #247 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er tilfeldigvis spesialist på denne type behandling og gir Dere selvfølgelig rabatt. Bestill time nå! Mvh Dr. Cephalus ← Uten grisetarm da, formoder jeg. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #248 Del Skrevet 26. oktober 2006 *hihi...fniiise rødme* God natt, unge mann. Stikk gjerne innom en tur i morgen også! Det hadde vært så vidunderlig om du kunne hjelpe meg å tørke støv av min gamle myntsamlig. ← Det skal jeg med glede gjøre. Forøvrig er ikke mynter noen god investering. Men jeg kan jo gi Dem noen riktig gode investeringsråd samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #249 Del Skrevet 26. oktober 2006 Uten grisetarm da, formoder jeg. ? ← Så dum jeg er. Gudinnen vil selvfølgelig ha det naturlig, slik det var i riktig gamle dager. Som unnskyldning for mine dumheter går jeg nå og samler opp en riktig stor ladning. Bare til Dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 26. oktober 2006 #250 Del Skrevet 26. oktober 2006 Giiiiiiiid....*vifte bort vissen-nellik odør* Vel, nu har jeg tatt på meg spaserskoene og et varmende fritidantrekk, og er klar for en forfriskende tur ut i Guds frie natur. Noen som blir med? Eller vil jeg meddele dere at Folkeuniversitetet kjører en kursrekke med meget interessante kurser nå i høst og vinter, som kan være interessante for oss rundt livets middagshøyde. Jeg kan blant annet nevne temaer som "Selvforsvar - teknikker mot veskenapping", "Hvorledes beskytte sine hofter og lårhals på beste måte", "SMS - din beste venn", "Sex for viderekomne". Det anbefales sterkt å søke ny kunnskap og viten for å holde hjerne og kropp i form. Jeg har en liten anelse om at noen av medlemmene her har et spesielt behov i så måte....*skule litt skjelmsk mot en en litt dunkelt hjørne innest i klubblokalet hvor det dunster ekstra sterkt av råtne nelliker* Men nu skrider jeg til verket. Må bare legge på litt leppestift.. Det er et av mine prinsipper. En dame viser seg ikke ute uten leppestift. Selv ikke på skogstur. *pudrer i tillegg nesa og retter på hodebekledningen* Sjallabais, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 26. oktober 2006 #251 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) God tur, Fru Tiit! Pass Dem nå for skumle menn. De vet, det er ikke så trygt i dag som når vi var unge. Forresten, har De en brosjyre med disse kursene fra Folkeuniversitetet? Flere av disse viker jo meget interessante, og nu har jeg jo så meget tid også. Det er jo viktig å trimme hjernen også, og ikke bare kroppen. Selvforsvar hadde jo vært meget nyttig. Ja, som De sikkert vet, er jeg alltid så engstelig når jeg henter trygden min i banken! *ser for seg selv med svart belte i karate rullende langs gaten i rullatoren* *vax on, vax off* *har muligens sett Karate Kid I, II og III litt for mange ganger* Endret 26. oktober 2006 av onyx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. oktober 2006 #252 Del Skrevet 29. oktober 2006 I dag var det eldredag i kirken, jeg så ingen av dere der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. oktober 2006 #253 Del Skrevet 29. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. oktober 2006 #254 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) I dag var det eldredag i kirken, jeg så ingen av dere der? ← Nei, jeg hadde en hyrdestund med Cephalus. Det tok sånn på at heretter blir det rolige aftener alene foran kokskaminen med et glass Fiin gammel. Takk for alt unge, dog ikke ubesudlede venn, nå får du ta deg litt av de andre fruene også. Hvis jeg kommer meg etter dette, blir jeg med Tiit på lårhalskurs. Endret 30. oktober 2006 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 30. oktober 2006 #255 Del Skrevet 30. oktober 2006 I dag var det eldredag i kirken, jeg så ingen av dere der? ← Nei, dessverre ble jeg visst uønsket i de kirkelige fruenes selskap etter en "episode" i mine yngre år (les: ifjor), så dit går jeg ikke mer. Men nu, når det er sagt så var da aldri kirkekaffe en av mine favoritsyssler... Nu vil jeg derimot slenge ut et forslag til de fiiine fruene angående en tur med båten til Danmark en av de nærmeste ukene? Det er på tide å fylle barskap og humidor før julen, vet De. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*phair* Skrevet 30. oktober 2006 #256 Del Skrevet 30. oktober 2006 Øy, Glammy, får jeg bli med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. oktober 2006 #257 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nu vil jeg derimot slenge ut et forslag til de fiiine fruene angående en tur med båten til Danmark en av de nærmeste ukene? Det er på tide å fylle barskap og humidor før julen, vet De. ← Julebord på danskebåten må vi ha. Jeg skal ordne med noen unge kjekke herrer til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 30. oktober 2006 #258 Del Skrevet 30. oktober 2006 Julebord på danskebåten må vi ha. Jeg skal ordne med noen unge kjekke herrer til dere alle. ← Nei, giiid så flott da! Da ordner ungfru Bellatrix kjekke unge herremenn til alle som blir med på førjulcruise til Danmark! Da blir det kjøtt og pølser til jul i år også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå