Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #221 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ønsker Hu i Svingen is til kakene? Isen har sikkert bare vært tint og fryst et par og tjue ganger, og er sikkert like fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. oktober 2006 #222 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ønsker Hu i Svingen is til kakene? Isen har sikkert bare vært tint og fryst et par og tjue ganger, og er sikkert like fin ← Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #223 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det blir jo slike vakre krystaller på isen, det er jo mer som et lite kunstverk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. oktober 2006 #224 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vi kan da ikke innta resirkulert is uten fruktcocktail til... *løpe ned i kjelleren og hente noen bokser* Og dersom Hr. Cephalus fryser i kulda, kan jeg røpe at jeg nettopp har hatt besøk av en riktig kjekk ung herre fra Vedaksjon som har fylt opp boden min med den deiligste bjerkeved fra Østerdalen. Så nå har jeg både fruktcocktail, ved og fiiineste portvin der nede. Siden jeg er mørkredd (var for mye i kjelleren under krigen), setter jeg pris på følge når jeg skal ned og hente forsyninger der nedenunder , you know what I mean. Om Hr. Cephalus velger å fryse i kulda i sin egen leilighet, kan jeg dog tilby å hekle en piltvott i fineste angora. Skjønt, med sin aktive tjeneste er det vel ikke fare for at han forfryser det lille hodet sitt nevneverdig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 23. oktober 2006 #225 Del Skrevet 23. oktober 2006 *roper* Skjønne unge Herr Cephalus? Hvor er De?? Huff, trenger hjelp med madrassen igjen. Ja, nu tror jeg også at en av kattene har gjemt seg bak sengen! *tar en julekake og bløter i portvin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #226 Del Skrevet 23. oktober 2006 *roper* Skjønne unge Herr Cephalus? Hvor er De?? ← Hva vil De, Frue? Som den perfekte tjener jeg er, svinser jeg rundt Dem og passer på at alt er som det skal uten at De merker det. Har De ikke oppdaget at De aldri mister brillene Deres lenger, at glasset alltid er fullt og at madrassen er uten dumper (litt lavere riktignok)? Men De vet, det offentlige har dårlig råd og skjærer ned på bevilgningene. Overtid for oss hjemmehjelpere blir det lite av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #227 Del Skrevet 23. oktober 2006 Siden jeg er mørkredd (var for mye i kjelleren under krigen), setter jeg pris på følge når jeg skal ned og hente forsyninger der nedenunder , you know what I mean. Om Hr. Cephalus velger å fryse i kulda i sin egen leilighet, kan jeg dog tilby å hekle en piltvott i fineste angora. Skjønt, med sin aktive tjeneste er det vel ikke fare for at han forfryser det lille hodet sitt nevneverdig.... ← Gudinnen Eos klarte å forføre Cephalus, så da er det selvsagt at gudinnen over alle gudinner får følge ned i kjelleren. Psst, votten trenger jeg ikke. I stedet kan De varme den på et lunt og vått sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 23. oktober 2006 #228 Del Skrevet 23. oktober 2006 Men der er De jo, Herr Cephalus! Så meget hyggelig å se Dem igjen. Jeg har jo bemerket at jeg i det siste ikke har manglet noe, så De er meget verdsatt! Ta en hvil ungen mann, og forsyn Dem med kaker og kaffe og noe i glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #229 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kaffe blir nok for sent, men en stiv en tar jeg gjerne. *dulter borti onyx* He he. Det er vel blitt noen tiår siden De fikk en stiv en, tenker jeg :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 23. oktober 2006 #230 Del Skrevet 23. oktober 2006 He he. Det er vel blitt noen tiår siden De fikk en stiv en, tenker jeg :kgblunk: ← *fniiise rødme* Nu unge man, nu skal De ikke anta for meget! avisgutten her i gården er jo også meget hyggelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 23. oktober 2006 #231 Del Skrevet 23. oktober 2006 Men unge mann, nu mens jeg husker det. Kan De være så snill og hente noe jeg mistet under sengen min? De forstår, kattene lekte med noen pengesedler på sengen, og jeg er redd et par av disse falt ned bak. Jeg er dessverre ikke lengre en ungfole, så om De kunne ta en titt og kanskje fiske dem frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #232 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, han distribuerer vel Morgenbrødet hver morgen. Den avisen er riktignok ikke slik den var i gamle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 23. oktober 2006 #233 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nuvel, nu er meget få ting slik som de var i gamle dager! Bortsett fra Dem Herr Cephalus, De er en perfekt herre! *beundrer Herr Cephalus' snertne bakende som stikker opp mens den unge herren roter under sengen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #234 Del Skrevet 23. oktober 2006 *leter under sengen og putter noe knitrende i lommen* Ingenting her. Bare dropspapir og en plastikkgreie. *ser ute i lyset* Hmm... Fru onyx, de har visst mistet gledespinnen Deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. oktober 2006 #235 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Unge galante herre, votten er varmet! Gudinnen setter forøvrig pris på at ungdommen kan sin greske mytologi. Endret 24. oktober 2006 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #236 Del Skrevet 24. oktober 2006 Unge galante herre, votten er varmet! Gudinnen setter forøvrig pris på at ungdommen kan sin greske mytologi. ← Jeg vet De ikke liker disse nymotens RFSU-greiene. Alt var jo bedre i gamle dager... *kler på det lille hodet med en grisetarm som er knyttet sammen i enden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #237 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dere er alle noen usigelig vakre vesener, til tross for noen rynker her og der. Men siden jeg vet at Dere ikke trives med rynker, ønsker jeg å henlede oppmerksomheten til KGs siste artikkel "Sperm gjør deg rynkefri". Jeg er tilfeldigvis spesialist på denne type behandling og gir Dere selvfølgelig rabatt. Bestill time nå! Mvh Dr. Cephalus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 24. oktober 2006 #238 Del Skrevet 24. oktober 2006 *rødme fnise* Åh, Herr Cephalus! De er da slik en rampete ung mann... Nu skal det da nevnes at mine rynker er få og ubetydelige, men en behandling eller to kan da virkelig ikke gjøre noen skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #239 Del Skrevet 24. oktober 2006 Bare legg Dem ned, så skal jeg sette på Dem blindfoldet slik at de ikke får noe i øynene. Slik ja... Ta nå tak i denne "flasken" og ryst den godt og lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 24. oktober 2006 #240 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nåja, det er ikke meget man får for pengene nu til dags... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå