onyx Skrevet 20. oktober 2006 #201 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) *heller ikke helt klar til å gi avkall på deilige unge menn* *forøvrig ganske klar over at nevnte unge herre er litt tvilsom, men så bedårende at det meste oversees. * Endret 20. oktober 2006 av onyx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 20. oktober 2006 #202 Del Skrevet 20. oktober 2006 vel vel, da får han få en ørliten sjanse til - dersom han anstrenger seg litt. Men på den betingelse at unge-fru Bellatrix skynder seg til anskaffelse av nye drikkevarer. Jeg kan påta meg ansvaret sammen med den unge fruen med å ta vare på innholdet av flaskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2006 #203 Del Skrevet 21. oktober 2006 vel vel, da får han få en ørliten sjanse til - dersom han anstrenger seg litt. Men på den betingelse at unge-fru Bellatrix skynder seg til anskaffelse av nye drikkevarer. Jeg kan påta meg ansvaret sammen med den unge fruen med å ta vare på innholdet av flaskene. ← Dere kjører meg hardt synes jeg, men ok. *løper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2006 #204 Del Skrevet 21. oktober 2006 Utrolig at jeg ikke har sett denn tråden før! Får jeg være med i den fine gjengen deres? Jeg fylte 30 i august, er godt gift, og er SKIKKELIG fin frue altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 21. oktober 2006 #205 Del Skrevet 21. oktober 2006 Lurer på om noen av fruene føler for et lite lag kort, og noe å drikke og bite i? Ungfru Bellatrix har kanskje allerede vært på vinmonopolet idag, men hvis ikke så hadde jo en lite dråpe gin&tonic ikke gjort noen skade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2006 #206 Del Skrevet 21. oktober 2006 Lurer på om noen av fruene føler for et lite lag kort, og noe å drikke og bite i? Ungfru Bellatrix har kanskje allerede vært på vinmonopolet idag, men hvis ikke så hadde jo en lite dråpe gin&tonic ikke gjort noen skade? ← Selvsagt har jeg vært på polet. Kortstokk har jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 21. oktober 2006 #207 Del Skrevet 21. oktober 2006 Men det er jo utmerket! Da blir det kortlag og noen dråper i glasset. Ja, vi må jo kose oss vi også, selv om vi er eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 21. oktober 2006 #208 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, jeg tenkte å melde meg inn i klubben her, for jeg er jo godt over 30, men jeg må si jeg blir litt betenkt.... Det kan virke som om klubben allerede etter få dager er preget av dekadens og lukten av visne nelliker... Utrolig mye forfyllede gamle ladier her som lar seg utnytte på det groveste, eller er det tidlig alzheimer som gjør det litt surrete i klubben? Nei, huff! *trekker Chanel-draktjakken tettere rundt kroppen* Jeg unner meg en sherry eller to til kaffen i helgene, ellers forsøker jeg å holde hodet kaldt og skarpt med kryssord om dagene, når jeg ikke spaserer tur med min cocer spaniel i parken. Det er viktig å holde både kropp og tanke med mosjon, slik at en ikke sløves hen i alderdommen. kke har jeg knallrød leppestift heller, jeg holder meg til en aubergine Chanelstift som er en klassiker for meg. Jeg liker en Earl Grey til tekakene om ettermiddagen mens jeg hører på et godt radioprogram, og legger en kabal. Men nu må jeg stikke. Jeg skal innom en venninde med en kakeoppskrift, så skal jeg på biblioteket på kurs for å ta datakortet, og så skal jeg legge håret hos frisøren. Men jeg håper jeg blir godtatt i klubben, og gleder meg til et slag crockett med dere til sommeren. Vinneren får en temareise til Portugalien. *vifter med hatten, og slikker bort restene av moccabønne fra munnviken* Sjallabais, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2006 #209 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du er da simpelthen bedåååårende, Tiiit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #210 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er rystet og meget bedrøvet over å bli omtalt som tyv, tvilsom, og utnyttende. Tårene triller nedover mine kinn. Men min godhet er uendelig, og jeg tilgir Dere Deres uvitenhet. Derfor vil jeg i all beskjedenhet overrekke foreningen et lite bilde av meg selv, ikke større enn 2x3 meter, som kan henges på et passende sted (f. eks. storveggen i finstuen). Da kan dere til enhver tid angre Deres tanker når Dere beundrer mitt ærlige landsens åsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 22. oktober 2006 #211 Del Skrevet 22. oktober 2006 Stakkars Herr Cephalus. Ble De lei seg? *stryker trøstende på kinnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #212 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, nå er jeg lei meg. Jeg kunne virkelig trenge en flaske portvin og noen cigarillos nå. *titter bort på de nyankomne polposene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 22. oktober 2006 #213 Del Skrevet 22. oktober 2006 Men klart De kan få en liten tår i glasset og en sigarillos. Det kan da virkelig ikke gjøre noen skade! Og etterpå kan De kanskje hjelpe meg med madrassen? Nu er den virkelig alt for klumpete for en gammel skrott som meg. *gir Herr Cephalus et glass med sterke saker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 22. oktober 2006 #214 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nei, vet dere hva, så gammel som dette er ikke engang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 23. oktober 2006 #215 Del Skrevet 23. oktober 2006 Bra med en dreining av denne tråden - kan være enig i det. Svoosj, bort med mokkabønner og portvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2006 #216 Del Skrevet 23. oktober 2006 Bra med en dreining av denne tråden - kan være enig i det. Svoosj, bort med mokkabønner og portvin. ← Portvinen kan vi da ikke legge bort. *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 23. oktober 2006 #217 Del Skrevet 23. oktober 2006 Bra med en dreining av denne tråden - kan være enig i det. Svoosj, bort med mokkabønner og portvin. ← Neeiiiiiiii... mokkabønnene og portvinen!! Jaja, får jeg ikke være forfyllet fin frue, så får jeg bli en gal gammel kattedame!!! Men det beste er jo forfyllet fiin frue med mange katter.....hm... *koser med en av sine ti katter mens hun tar et glass MADEIRA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 23. oktober 2006 #218 Del Skrevet 23. oktober 2006 Blanca er dekadent og smått forfyllet. Såklart hun super rett fra flasken. *smyger seg inn i silkekimonoen og retter litt på Tena Lady'en* ← Jeg ler så jeg griner, kollegaene mine tror jeg er gal. Genial tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #219 Del Skrevet 23. oktober 2006 Her er endelig en forening som jeg kan være medlem av. FFFFF passer meg aldeles utmerket. *serverer julekaker fra i fjor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. oktober 2006 #220 Del Skrevet 23. oktober 2006 *reiser seg fra sykesengen, drar på seg jeansen og børster bølgeleggen ut av håret* Julekake? Ja takk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå