Gå til innhold

FFFEF! Foreningen for fine eldre fruer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det snakk om å bli utnyttet??

Ååååhhh, jeg er såååå åforsvarsløs.....dåååån

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*roter med høreapparatet*

Hva er det De sier Fru Glamourgirl!? Antyder de at det foregår utilbørligheter mellom meg og Herr Cephalus? Han er da en slik veloppdargen ung mann, som slett ikke prøver å lure meg til noe som helst. Hørt slikt snakk...

:ler:

Gjest hufse-tufsa
Skrevet
Ikke flørte eller pule i denne tråden! *husjer ut slemme ubehøvlede menn*

Heia glamourgirl!! Bra du rydder opp... Jeg synes også med ett vi ble så skrekkelig gamle her inne. Jeg mener - rullatorer..?? :overrasket:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Heia glamourgirl!! Bra du rydder opp...  Jeg synes også med ett vi ble så skrekkelig gamle her inne. Jeg mener - rullatorer..?? :overrasket:

Det tenkte jeg også på. Får være måte på. Det må da være nok at jeg har høreapparat, briller, får honnørbillet på bussen og at jeg sliter med blodtrykket.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet
:ler: Og så du da Bellatrix, som skulle være den yngste av oss. Lakeien med de gode beina.
Skrevet
Heia glamourgirl!! Bra du rydder opp...  Jeg synes også med ett vi ble så skrekkelig gamle her inne. Jeg mener - rullatorer..?? :overrasket:

Kan være greit med noe å støtte seg på etter all sherryen...

Burdehatt et par gåstaver til det går over.

Gjest Bellatrix
Skrevet
:ler: Og så du da Bellatrix, som skulle være den yngste av oss. Lakeien med de gode beina.

Jeg sa jo jeg passet inn her. Beina mine fungerer så jeg kan fortsatt kjøpe drikkevarer til dere.

Skrevet
: Lakeien med de gode beina.

Ta på seg lesebrillene, jeg syns det sto "lakeien mellom de gode beina" :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ta på seg lesebrillene, jeg syns det sto "lakeien mellom de gode beina"  :ler:

Skrevet

Altså, rullator er et meget nyttig hjelpemiddel når man har drukket litt portvin og kanskje ikke er så stø på benene, vet Dere. Se på kjære Fru Huisvingen som nylig brakk lårhalsen. En ulykke skjer jo så alt for fort. ;)

Skrevet
Ta på seg lesebrillene, jeg syns det sto "lakeien mellom de gode beina"  :ler:

Et par progressive briller er sikkert noe for Dem.

Skrevet

Det er jo ikke en dråpe portvin å oppdrive på denne avdelingen.

*sukker oppgitt*

Skrevet

*sukker oppgitt*

Da kommer jeg på sykebesøk og smugler med en liten flaske portvin i veska, ja, og en eske med Kong Haakon.

*føler seg litt ansvarlig for Fru Huisvingens ulykke :sjenert: *

Gjest Bellatrix
Skrevet

*sukker oppgitt*

Da drar jeg på polet nå med en gang. Er det en spesiell portvin fruen vil ha?

Skrevet

Dere er da skjønne! Hvilken som helst type portvin mottas med takk.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Dere er da skjønne! Hvilken som helst type portvin mottas med takk.

Ok, da løper jeg med en gang.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

hallooooo bellatrix, om det ikke er for seint: kjøp med noe skikkelig brennevin til meg da. Tror portvin og sherry etc blir for tamt i lengden.

Skrevet

Jeg vil også være med, men da får vi ta en tur til Årjäng med Finn Carlsens Bussreiser før jul, evt til Frederikshavn med Colorline midt i uka. Da kan vi kjøpe både portvin og ribbe.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Jaaa. Så morsomt! Men da må vi kjøpe noe litt sterkere enn portvin også. Noen ganger må en kvinne bare rett og slett ha noe å styrke seg på.

Skrevet
Jaaa.  Så morsomt!  Men da må vi kjøpe noe litt sterkere enn portvin også.  Noen ganger må en kvinne bare rett og slett ha noe å styrke seg på.

Klart det! Og hvis vi drar på danskebåten kan vi flirte litt med de unge servitørene i baren også. Og spille på automater! De som blir stive i hoftene kan bare sette seg ned på setet på rullatoren. De rullatorene er så praktiske, atte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...