Gjest indiangranny Skrevet 23. januar 2003 #1 Skrevet 23. januar 2003 Hei Dere :D Jeg skal være såpass tøff at jeg snakker om det som er hjerte mitt nærmest.Jeg har lenge hat små blødninger noen ganger sterke som Niagarafossen og neste måned så vidt sildring. :-? Jeg mistet totalt lysten på sex og var sur og grinete men hade ikke hetetokter. :evil: Jeg fikk dårlig samvittighet over for gubben grunnet dette og kontaktet lege,jeg var redd for at jeg hadde fått kreft eller noe og jeg var redd for at jeg hadde mistet kjærligheten til min kjære.Takk og pris han forstod at noe var galt han sa at jeg kan også få problemer med sexlivet og at han ikke vil reise seg. Jeg var hos lege i dag takk og pris for at det var overgangsalderen og ikke noe annet. Jeg fikk tabletter som heter Trisekvens og det er hormontabletter.De virker slik at du får til bake humøret og sexlysten og den stopper faren ved å få benskjørhet.Jeg er meget lettet nå så damer i "voksen alder" har dere slike syptomer som meg så kontakt lege så dere får hjelp. hilsen en glad
Gjest Duchess Skrevet 23. januar 2003 #2 Skrevet 23. januar 2003 Flott at du fant ut av det Indianlady !
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #3 Skrevet 23. januar 2003 Når jeg var 38, når jeg var 40, 43,45 spurte jeg legen om det var overgangsalderen. JA, sa han alle ganger. Er ikke hele livet en overgang med de plager som følger? Skjønner hva du mener i den alderen. Eggstokkene er ferdig utviklet da du er 12 år og da begynner det sakte, men sikkert. Da jeg var 43 fikk jeg fjernet hele livmoren pga. de plager du nevner. Jeg fikk et NYTT liv med en gang. For en lettelse. Alle plager forsvant ikke med den. Kjenner enda noe, men fra jeg hadde til det jeg fikk er som å gå fra himmel til ------. Jeg fikk hormontabletter etterpå, det skulle være bra for vevet innvendig etter operasjonen og ikke minst humøret. Humøret steg jo til himmels, men la PÅ MEG ALTFOR MYE. Sex-lysten for til HIMMELS. Min mann syns det ble i meste laget. Sexlysten steg uten hormontabletter også. Jeg prøvde en ny sort, men la på meg enda mere. Jeg har nå kuttet de ut. Ikke bare pga. det, men det var store oppslag i avisen hvor farllig det var. Så nå prøver jeg uten. Jeg går til mammografi en gang i året. Det må man være nøye på når man går på hormontabletter, men det fortsetter jeg med selv om jeg har sluttet. Det var min historie Indianlady, håper du får det like bra som meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå