Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart tid for julebord igjen, og da er det på ny kjolejakt!! Har tittet litt rundt, men ikke funnet noe særlig enda, har dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Nix, og finner jeg ikke noe, så tar jeg fjorårets. En knelang svart med spagettistripper.

Skrevet

Kjøpte en nyyydelig kjole på Zara da jeg var i Praha for 1 måned siden. Er kjempefornøyd med den, gleder meg til å bruke den! Har ikke funnet noe bilde av den på nettet, men den er sort/grå/hvit mønstret i et slags silkestoff, går til leggen og i livet er det noen lange bånd som skal surres rundt som et slags belte.

Er litt vanskelig å forklare... :)

Skrevet (endret)

Sort Kjole med knapper foran og litt puff i ermene, og bredt rødt lakk-belte.

Alt fra Oasis:) Røde høye heler!

Endret av suzie
Skrevet
Sort Kjole med knapper foran og litt puff i ermene, og bredt rødt lakk-belte.

Alt fra Oasis:) Røde høye heler!

Så fin den var! Sko må jeg anskaffe meg... :)

Skrevet

Sort kokosalaki kjole kjøpt hos laredoute!

Skrevet

Jeg har kjøpt denne kjolen på HM. Skal bare på ett julebord så vil ikke bruke mye penger på kjolen. Med det rette tilbehøret tror jeg det blir helt greit.

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Jeg skal ikke på julebord, men om jeg skulle, ville jeg ha brukt min lysegrønne chiffon-kjole fra Oasis. Den er stroppeløs og har mye stoff i skjørtet. Ville hatt oppsatt hår til, hudfarget strømpebukse og røde sko. Også noen hvite/lyse øredobber formet som litt store blomster, og et bredt perlearmbånd med lyse perler. Og en naturhvit, kortermet angoracardigan til å ha utenpå.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Tror nesten vi må skaffe deg et julebord å gå på, Frk. Åberg ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Tror nesten vi må skaffe deg et julebord å gå på, Frk. Åberg ;)

Du sier noe :ler:

Skrevet

Hm.. hvis kjolen jeg hadde ifjor fortsatt passer (huff og huff det håper jeg virkelig) så tar jeg den. Den er i sort, i flere tynne lag. Tynne stropper, omtrent til knærne. Foreløpig usikker på sko, da jeg har flere alternativer. Jeg fikk mange positive tilbakemeldinger på antrekket ifjor, og i år har jeg skiftet arbeidsplass, så da passer det godt.. Med mindre jeg kommer over noe nytt da ;)

Skrevet

Jeg har en lys grønn enkel kjole fra noa noa som går til litt under knærne. Skal ha tyllskjørt under så den blir litt mer spennende.

Skrevet

Kjolen (den eneste jeg eier, som ikke er strandkjole...) som jeg kjøpte på salg på Lene V eller B-Young i sommer. 50% av halv pris. 149,50.

Den er brun. Litt korsettlignende overdel med smale stropper, og "strutte"skjørt til litt nedpå leggen, med tyllunderskjørt. Brun/bronsjestoff, som sagt, og broderi med brune perler. Elsker snittet, fargen, alt. Også så billig, da, gitt! Så da kan jeg kjøpe dyre sko... :klappe:

Skrevet

Tror det blir resirkulering av en kjole jeg brukte på nyttårsaften i fjor, samt i et bryllup i februar, men som ingen på jobben har sett, så det passer fint. Kjolen er sort med broderier i mørk rosa, og matchende sløyfebånd i livet. Den har spagettistropper og femtitallssnitt, dvs. relativt høyt liv og strutteskjørt. Litt sånn søt og morsom i stilen. Men nye sko, det tror jeg at jeg skal unne meg... :sjarmor:

Skrevet

Kjøpte meg kjole i går faktisk. Midnattsblå, vil jeg kalle den (ikke så mørk som marineblå, og ikke så lys som blå...). Den er i et lett stoff, til midt på leggen på ene siden, skrår så den er lengre på andre siden. Stropper over skuldrene, der den ene er pyntet med blomster og litt perler i kjolefargen og lys grått. Skal ha et lys grått sjal til og et par lekre sko i sølv/grå brokade med åpen tå og høye hæler. Strømper tror jeg må bli helt lyse, smykker har jeg ikke tenkt på ennå, men det må bli noe i sølv.

Skrevet

Kommer til å kjøpe noen fine kjoler på jobben..men skal ikke bruke de på julebord med jobben..med venner og familie.

Har noen forresten vært pÅ Zara(oslo) og sett om de har fått noen fine "korte svarte"?

Skrevet

Hater å kjøpe klær, er så kresen. Så i år blir det den samme nøytrale, svarte kjolen som i fjor og som året før der. Men med nytt tilbehør i dill og dall blir den som ny.

Husmusa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...