Gjest jojo Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 strever med å finne gode shampoer/balsam i dagligvarebutikkene. det blir til at jeg kjøper mine i frisørsalonger og resten av fam må bruke de fra butikk har dere noen gode tips? mange uprøvde ennå. håret mitt er tykt med krøll og derfor ganske tørt. trenger ikke tipses for nettopp min hårtype, men en god shampo/balsam generelt
Gjest Shoreh Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Hvorfor er det så farlig at du kjøper shampoo hos frisør? Jeg bruker kun frisørprodukter.
Karamba Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Bruker også kun frisørprodukter. Jeg bestiller dem på nettet, og da blir de ikke noe særlig dyrere enn om jeg hadde kjøpt shampoo fra butikk-kjedene. Frisør-shampooene er mye drøyere...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 syns de er så dyre!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg liker Herbal Essences. Håret mitt har ikke noen spesielle behov, så den funker greit for mitt bruk.
Gjest Elfrida Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er helt enig i at frisørprodukter er svinedyre - men forsøk å bestille over nett slik Karmba foreslår - det er det myye å spare på. I min erfaring er frisørprodukter uendelig mye mer drøye enn butikksjampoer, kan det være at du bruker mer enn nødvendig? Jeg har dessverre ingen butikksjampoer å anbefale.
Hu i Svingen Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Er ganske fornøyd med sunsilk for blondiner akkurat nå. Ellers kommer jeg bare ikke på hva jeg pleide å kjøpe før den, men det er i hvert fall mange dårlige sjampoer i dagligvaren. Fikser ikke HE (unntatt den grønne, den er god som rensesjampo), finesse eller elvital.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Enig i at frisørshampo er dyrt. Har selv frisør produkter hjemme i dusjen, men bruker butikk shampo i treningsbag og sånt. Mannen bruker også butikkprodukter, kort hår, klippes ofte og er derfor ikke avhengig av så mye pleie. Elvital er min desiderte favoritt blandt butikk produktene
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 på alternative-beauty.com får du f.ex Redken All Soft shampoo,balsam og kur heavy crem til 180 kr. :-D Den er super til tørt hår. jeg lar usa portoen stå .da blir det ca 24 kr i poro. men det tat 3 uker.
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg bruker Sheer Blonde fra John Frieda, og syns jeg ser forskjell fra de aller billigste sjampoene og balsamene. Men denne selges kanskje bare hos Vita o.l. Jeg syns frisør-sjampoer er dyrt, og har ikke rotet meg til å bestille fra nett.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Den rosa shampooen fra L'oreal Elvital (selges på Rema) er helt ok. Og head & shoulders.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg bruker den mørkegule antibrekage fra L'Oreal. Er fornøyd med den. Jeg har laaaaangt tykt hår, og den virker fint på det. Frisørshampo er svindyrt, billigshampoen min er drøy nok, har ikke så stor tro på at jeg får mer ut av en frisørshampo.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 Fikser ikke HE (unntatt den grønne, den er god som rensesjampo), finesse eller elvital. ← Tenk hvor mye moro du går glipp av da - på flyreiser f.eks.
hjertesukka Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Har også kjøpt Redken shampo og balsam fra alternative beauty, og er kjempefornøyd - anbefales. Hvis jeg innimellom må ty til billigmerker, blir det som regel Head and Shoulders.
Hu i Svingen Skrevet 17. oktober 2006 #15 Skrevet 17. oktober 2006 Tenk hvor mye moro du går glipp av da - på flyreiser f.eks. ← Heh? Har de det morsomt på flyet i reklamen eller noe sånt? Jo, kom på hva jeg brukte før sunsilken: Define, den lilla. Helt OK den. Ellers handler jeg gjerne sjampo på Cubus, John Frieda eller en i hvit flaske (fælt så dårlig hukommelse jeg hadde i dag ).
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #16 Skrevet 17. oktober 2006 på alternative-beauty.com får du f.ex Redken All Soft shampoo,balsam og kur heavy crem til 180 kr. :-D Den er super til tørt hår. jeg lar usa portoen stå .da blir det ca 24 kr i poro. men det tat 3 uker. ← Oj SÅ billig!? Da slipper man jo å betale toll også? Er akkurat de produktene jeg bruker (+soft ends). Er det sikkert at dette er ekte vare? Det må i tilfelle testes ut! Selv om LF er veldig raske. Men det er jo bare å planlegge litt i forveien!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 17. oktober 2006 #17 Skrevet 17. oktober 2006 Define, den lilla. Helt OK den. Ellers handler jeg gjerne sjampo på Cubus, John Frieda eller en i hvit flaske (fælt så dårlig hukommelse jeg hadde i dag ). De jeg har brukt også, inkludert den navnløse hvite flasken (vet hvilken du mener). Nå går det mest i Herbal Essences og annet billig, men tror jeg skal kjøpe den blå Sunsilk'en neste gang. Lånte litt av søsteren min og den var egentlig ganske grei.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #18 Skrevet 17. oktober 2006 Heh? Har de det morsomt på flyet i reklamen eller noe sånt?Er det mulig å ha fortrengt den vanvittig dårlige reklamen der
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. oktober 2006 #19 Skrevet 17. oktober 2006 Liker den røde fra Elvital, eller sunsilk for brunetter. Tror jeg skal prøve den blå fra sunsilk (ja, håret mitt er flatere enn den første BH'en min hvis jeg ikke gjør noe med det ) neste gang jeg også.. Eller så har man jo Redken fra Alternative Beauty
Hu i Svingen Skrevet 17. oktober 2006 #20 Skrevet 17. oktober 2006 Er det mulig å ha fortrengt den vanvittig dårlige reklamen der ← Nei, det er det sikkert ikke, men jeg har ikke sett den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå