Gå til innhold

mat og 14. mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva spiser 14. mnd.ungen din til frokost/lunsj/kvelds? tror både hun og jeg er smålei skiver. hva kan vi variere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva spiser 14. mnd.ungen din til frokost/lunsj/kvelds? tror både hun og jeg er smålei skiver. hva kan vi variere med?

Mi jente på 14 mnd spiser stort sett skiver med leverpostei for tiden. Ja, både til frokost, lunch og kvelds. Hender hun får grøt til kvelds, og tar litt kanel på den for litt smak. Hun liker også veldig godt banan, så det får hun rett i hånden eller jeg moser det sammen med grøt.

Ellers kjøpte jeg vanlig havregryn i går som jeg lagde til grøt, hun ville riktignok ikke ha det i går kveld, men kan være fordi hun ikke var helt i form. Jeg kuttet ut saltet da.

Gjest marthepia
Skrevet

Tuppa vår får som oftes brødskive med skinkeost på. Hun er drittlei leverpostei :ler: Grøt spiser hun og middagsmat på glass. Når vi spiser middag får hun av oss. Ellers spiser hun litt banan og kjeks :) Kommer ikke på noe mer...

Skrevet

Jenta mi spiser brød eller grøt til lunsj. Enkelte dager får hun også varm lunsj i bhg. Egentlig så spiser hun det samme som vi foreldrene gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...