Gå til innhold

Del din sexhistorie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Få høre, hva er din morsomste, merkeligste, ekleste, sprøeste, beste sexhistorie.. Kom med skikkelig juicy greier nå, hehe, ikke noe i senga med lyset av her..

Min kanskje morsomste historie, for meg hvertfall, var når meg og eksen var på ferie.. Vi satt på flyet i 9-tida om kvelden og det var helt mørkt ute.. Vi fløy i USA, og flyet fløy veldig lavt, så det var bare masse gatelys og sånn utenfor.. Skikkelig kult.. Og så ble vi så sinnsykt kåte, men turte ikke helt å gå på toalettet for å ha oss, så vi tok det i setet heller.. Først ronka jeg han til han kom, deretter fingra han meg til jeg kom.. Stakkars de som satt rundt oss, hehe, lukta skikkelig sex i flyet.. :ler:

Jeg har også hatt et forhold til sjefen min, det var ikke sjeldent vi stakk en tur på bakrommet i åpningstid når det bare var oss på jobb og hadde oss.. Fra bakrommet var det et bittelite kikkehull slik at vi kunne se når det kom kunder, og hvis det kom noen, så løp jeg bare ut for å hjelpe dem, og deretter på bakrommet igjen.. Mye vareopptelling på oss ja.. Hehe

Den ekleste sexen var nok ei gang jeg hadde mensen.. Var med en elsker hjem fra byen, og han skulle absolutt ha sex.. Og det var ok for meg, jeg er jo ikke så nøye på det.. Men jeg fikk ikke tatt ut tampongen først, haha, så han bare peisa på med den inni, og så sovna vi når vi var ferdige.. Dagen etter våknet jeg og måtte tisse.. Kjente det var skikkelig vått når jeg skulle tørke meg, og når jeg skulle dra ut tampongen måtte jeg slite litt for å få den ut.. Når jeg tok opp hånda igjen var den full i blod.. Og så ser jeg på meg selv, jeg har blodflekker over hele meg jeg og.. Og så går jeg tilbake på rommet hans etter å ha vasket meg, og der er jammen hele senga hans full i blod også.. Usj..

Hmm.. Jeg hadde en skikkelig merkelig en også, men den forsvant plutselig i farta.. Får heller skrive mer hvis jeg kommer på den.. Hehe..

Men kom an, få høre deres.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:forvirret: Fordi? Dette er et forum, ikke et novellebiliotek for sexhistorier.
Skrevet

"Det lukta sex i hele flyet"? Du kan kunsten å overdrive hvertfall, eller så måtte du ha hatt tidenes underlivsinfeksjon :)

Skrevet
"Det lukta sex i hele flyet"? Du kan kunsten å overdrive hvertfall, eller så måtte du ha hatt tidenes underlivsinfeksjon :)

Det var nok underlivsinfeksjon.. :roll:

Og hvorfor? Fordi det er morsomt vel?

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg har en: Det var en dag jeg skulle masturbere og var 2 sekunder fra en orgasme. Så kommer det folk hjem og telefonen ringer og masse styr, og jeg måtte avbryte! Kjempefestlig, jeg forbanner den dagen.

Skrevet

Min sprøeste var på bakrommet hos optikeren - i den optikerstolen dere vet...

Skrevet

:wow: ??????????????????

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
"Det lukta sex i hele flyet"? Du kan kunsten å overdrive hvertfall, eller så måtte du ha hatt tidenes underlivsinfeksjon 

Pssh, jeg har også hatt følelsen av at hele rommet lukter sex flere ganger, og jeg hadde absolutt ikke urinveisinfeksjon, så det så :P

Som pekt ut blir jo dette litt vel løktrådete, men den flyturet til TS minnet litt om en busstur vi hadde med klassen. Vi klarte imidlertig å vente med å ta den helt ut til bussen hadde kjørt på en ferje og tok det i en oppgang der.

Skrevet
:wow: ??????????????????

Hvorfor så mange siklende spørsmålstegn?

Skrevet
Pssh, jeg har også hatt følelsen av at hele rommet lukter sex flere ganger, og jeg hadde absolutt ikke urinveisinfeksjon, så det så :P

Som pekt ut blir jo dette litt vel løktrådete, men den flyturet til TS minnet litt om en busstur vi hadde med klassen. Vi klarte imidlertig å vente med å ta den helt ut til bussen hadde kjørt på en ferje og tok det i en oppgang der.

Det er vel ikke løktrådete vel?

Eller så er vel jeg bare kjempesær som syns sånn er morsomt å lese?

Jaja, så er jeg vel det daa.. Jeg syns slikt er morsomt, andre syns sånne tragiske ting som southpark og mr bean er morsomt.. :klovn:

Skrevet

Jeg synes south park er morsomt :sur: (men ikke alltid)

Skrevet
Hvorfor så mange siklende spørsmålstegn?

Fordi Nelle, jeg kom til å tenke på optikeren i byen og en pussig episode og så satte jeg kaffen i halsen og trykket vilt på spm tegn knappen mens jeg hostet, harket og gispet fortvilt etter luft. Før jeg skjønnte hva som skjedde hadde jeg jaggu på et mystisk vis, uten at jeg helt skjønt hva som hadde skjedd, trykket på send knappen. Tenkte deretter på den flotte optikeren her i byen og hva jegtenkte da hun sjekket øynene mine og gjett, jeg glemte jeg å sjekke hva som hadde skjedd og deretter så sovnet jeg. :sjarmor:

Skrevet

Jeg sto ute i oppgangen og ventet på postmannen i går, og da han kom spurte jeg troskyldig : "Har du noe til meg i dag, eller?""Hva vil du ha, da?", smalt det fra søten og da jeg ble helt satt ut! "Noe stort og mykt", sa dumme meg, som hadde bestilt et juletreunderlag på Sparkjøp. "Stort kan jeg hjelpe deg med, men mykt blir det verre med!" kom det uanstrengt fra budet, som derpå dro fram en bokklubbpakke fra veska. "Denne var vel stor og fin, men den er kanskje for hard?", fortsatte han ufortrødent. "Jeg liker det hardt også, jeg", repliserte jeg, da jeg hadde blitt ganske varm i joggebuksa der ute i oppgangen. "Hardt eller mykt, jeg leverer!" reklamerte han, og jeg ble litt stum og tenkte febrilsk på neste trekk mens han fylte opp de andre postkassene. Ble enda mer opphisset av å stå der å se på all den puttingen av ting inn i sprekker, og kjente at jeg ble litt svak i knærne og måtte snu meg og lene meg over rekkverket et øyeblikk. Før jeg visste ordet av det dro han av meg joggebuksa og gled raskt inn i klare meg med et eneste svupp. Jeg kom jo på null komma niks og da jeg snudde meg sto han der med en ståltermos i hånda og et djevelsk glis om kjeften. Ned trappa kom gamle herr Lundeberg i tredje. "Halloisen, Lundis!"sa budet myk i stemmen. "Vervepremien din har kommet! Pakket den opp for deg, jeg. Blank og fin, ikke sant? Ser helt nypolert ut!". Jeg dro på meg buksa og gikk inn til meg seg og tok meg et glass postvin, unnskyld, portvin, og var enig med meg selv om at det hadde vært en fin dag så langt.

Skrevet

Med optikeren liksom??

Skrevet
Jeg sto ute i oppgangen og ventet på postmannen i går, og da han kom spurte jeg troskyldig : "Har du noe til meg i dag, eller?""Hva vil du ha, da?", smalt det fra søten og da jeg ble helt satt ut! "Noe stort og mykt", sa dumme meg, som hadde bestilt et juletreunderlag på Sparkjøp. "Stort kan jeg hjelpe deg med, men mykt blir det verre med!" kom det uanstrengt fra budet, som derpå dro fram en bokklubbpakke fra veska. "Denne var vel stor og fin, men den er kanskje for hard?", fortsatte han ufortrødent. "Jeg liker det hardt også, jeg", repliserte jeg, da jeg hadde blitt ganske varm i joggebuksa der ute i oppgangen. "Hardt eller mykt, jeg leverer!" reklamerte han, og jeg ble litt stum og tenkte febrilsk på neste trekk mens han fylte opp de andre postkassene. Ble enda mer opphisset av å stå der å se på all den puttingen av ting inn i sprekker, og kjente at jeg ble litt svak i knærne og måtte snu meg og lene meg over rekkverket et øyeblikk. Før jeg visste ordet av det dro han av meg joggebuksa og gled raskt inn i klare meg med et eneste svupp. Jeg kom jo på null komma niks og da jeg snudde meg sto han der med en ståltermos i hånda og et djevelsk glis om kjeften. Ned trappa kom gamle herr Lundeberg i tredje. "Halloisen, Lundis!"sa budet myk i stemmen. "Vervepremien din har kommet! Pakket den opp for deg, jeg. Blank og fin, ikke sant? Ser helt nypolert ut!". Jeg dro på meg buksa og gikk inn til meg seg og tok meg et glass postvin, unnskyld, portvin, og var enig med meg selv om at det hadde vært en fin dag så langt.

Dette er hva man kan kalle en god historie! :ler:

Skrevet

:sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...