Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Har altså registrert meg på netthandelen og kjøpt en elipsemaskin til å sette forran tven så kinoene kan forsvinne. (det er i alle fall planen) Men nå lurer jeg på om noen her har forsøkt denne maskinen, evt andre treningsapparater fra netthandelen og kan si noe om sine erfaringer med disse? Gode og dårlige mottak med takk. Selv om jeg håper de fleste er fornøyd med sine.
villkatt Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg lurte på å skaffe meg en slik en selv faktisk! Det må jo være kjempepraktisk å ha en slik hjemme i stedet for å dra på treningssenteret! Har sett på total gym på tv-shop også. Selv om jeg synes tv-shop er litt sleesy Hvor mye måtte du ut med for elipsemaskinen?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Har sett på total gym på tv-shop også. ← Den har jeg. Liker den veldig godt.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg måtte ut med 750 kr + 320 i frakt. Syns det var ganske billig i forhold til det jeg har sett i sportsforetninger, men så vet jeg altså ikke hvordan kvaliteten er...
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Tippet en sånn maskin vil føles veldig ustødig! Til under 1000lappen tror jeg ikke du får en god maskin, ville satset på en ganske mye dyrere. Ta deg en tur på et treningssenter, får jo gratis prøvetimer der. Så ville jeg prøvd maskinene som du har sett på nett, reaserch er viktig! Så kan du sammenllikne. Det er jo viktig at treningen er gøy og da er det bedre å spare opp penger, la oss si 4000 til et skikkelig apparat som funker og er gøy å trene på! Er prisen for god til å være sann, er produktet dårlig!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har kjøpt diverse småting på Netthandelen en gang, og det var bare skrot som kom i posten :-(
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg lurte på å skaffe meg en slik en selv faktisk! Det må jo være kjempepraktisk å ha en slik hjemme i stedet for å dra på treningssenteret! Har sett på total gym på tv-shop også. Selv om jeg synes tv-shop er litt sleesy Hvor mye måtte du ut med for elipsemaskinen? ← Elipsemaskinen fra tv-shop er iallefall veldig bra. Fysioterapeutene jeg går hos har flere slike. Tenker på å kjøpe meg en sånn selv og. Kjøpte total gym fra tv-shop for 5-6 år siden og den fungerer fremdeles veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Har kjøpt diverse ting på netthandelen, noe har vært veldig bra og noe ikke så bra. Har for eksempel kjøpt sentralstøvsuger og den er vi kjempefornøyd med! Elipsemaskinen vet jeg dessverre ingenting om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå