Gå til innhold

Noen som har et av de siste Bonytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og ikke har kastet den lappen med tilbudet om abonnement?

Jeg har nummeret med barneromspesial. Hadde fyllt ut lappen der det var tilbud om 14 nummer eller hva det var til en god pris + vinglass-stener (.... :ler:) men nå kan jeg ikke for bare livet finne den igjen.

Det sto også et nummer en bare kunne sende SMS til der. Er det noen som skjønner hva jeg mener som kan hjelpe meg med dette nummeret?

Fru Nitha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og den lappen var løs? Isåfall har jeg kastet den, så ikke noe i bladet.

Hvis ingen har nummeret til deg så ville jeg gått inn på www.bonytt.no og sendt en mail og forklart hva du ville ha, så hjelper de deg :)

Skrevet

Jeg har Bonytt, men de er hjemme så jeg kan ikke få sjekket før i kveld. Skal prøve å huske på deg da. Men lå "slippen" løst ved siden av bladet vet jeg at den har blitt kastet. Var den derimot festet inne i bladet er det stor sjanse for at jeg har den fortsatt.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Nå har jeg lett gjennom Bonytt nr. 9/2006 (med bl.a. "Trendy på barnerommet" på forsiden) og finner ikke noe bilag om tilbud på abbonement. Det eneste som sitter i bladet er en Lotto-kupong og reklame for Princess. Men det er en side med verving. 14 nummer for 598,- inkl. velkomstgave som er korketrekker eller vintermometer. Ser ingeting om SMS-sending, bare telefonnummer og e-post.

Hilsen Lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...