aimee Skrevet 17. oktober 2006 #21 Skrevet 17. oktober 2006 Akkurat som jeg vasker det når det er nyinnkjøpt og masse folk har tatt på det, det er faktisk kvalmere...(i mine øyne). ← Ja, det er jeg helt enig i!!
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #23 Skrevet 17. oktober 2006 Pus får ofte mat på en liten asjett, hvis skålen hans er til vask. Vi vasker alt i oppvaskmaskin og bekymrer oss ikke. Som flere har sagt, så har mennesker flere bakterier i munnen enn katt og hund og er sausen virkelig god så hender det at tallerkenen sleikes litt.
Mookie Skrevet 17. oktober 2006 #24 Skrevet 17. oktober 2006 Voffsen min får også ofte mat fra "mine" tallerkner, men det er jo ikke farlig, for de blir jo vasket rene før man setter dem inn i skapene igjen!!! Ikke en bassilusk igjen på de da Ellers så synes jeg det er kvalmere med de som har en skål med hundemat som de alltid forer i uten å vaske imellom Har sett noen hundeeiere som ikke er så pertentlige der, de hundene får sikkert i seg mye de ikke skulle spist for å si det sånn !!!
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #25 Skrevet 17. oktober 2006 Hva er det som er så kvalmt med det da, Jack? Jeg setter ikke servise rett inn i skapet etter pus har vasket det, jeg vasker det da i maskinen imellom. Akkurat som jeg vasker det når det er nyinnkjøpt og masse folk har tatt på det, det er faktisk kvalmere...(i mine øyne). ← Det vet jeg faktisk ikke.. Men bare tanken. Men jeg vasker alltid nye tallerkener fra butikk og.
Arkana Skrevet 17. oktober 2006 #26 Skrevet 17. oktober 2006 Bortsett fra tørrfôr (som de har i egne plastskåler) får kattene våre både matrester og våtfôr på tallerkener som vi selv bruker. Har aldri sett på det som ekkelt, det blir jo rent i oppvaskmaskinen. Jeg kan også gjerne la dem slikke på iskrem, eller noe annet de liker godt, rett fra tallerkenen min, for så å spise resten selv. Ser ikke noe ekkelt med det heller.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #27 Skrevet 17. oktober 2006 Her spiser katt og menenske av samme tallerken - dvs i omvendt rekkefølge. Alt vaskes i maskinen etterpå.
juliannae Skrevet 17. oktober 2006 #28 Skrevet 17. oktober 2006 Det er mye her i verden som er ekkelt, men dette er ikke ekkelt. Jeg hadde nok ikke spist av dette fatet etter pus, før jeg hadde vasket det. Men det hadde jeg heller ikke gjort av mitt kjære sitt fat heller
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2006 #29 Skrevet 18. oktober 2006 Så lenge det finnes varmt vann og oppvaskmiddel (og gjerne oppvaskmaskin) ser jeg ikke noe ekkelt i dette. Man kan ikke ta helt av heller.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #30 Skrevet 19. oktober 2006 Så det er nå da at jeg skal fortelle dere at i huset vårt har faktisk Puse en egen stol, av og til ligge i fanget på oss men vi spiser. Hender til og med at det ramler ned en gobit til han også! :enig_anim:
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2006 #31 Skrevet 19. oktober 2006 Når man har oppvaskmaskin, eller varmt vann å vaske for hånd i, så kan katten spise alt den orker av mine tallerkener - men det trenger ikke katten, for den har sine egne skåler.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #32 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg syns dette er utrolig ekkelt! Hadde en venninne på besøk som ga katten sin mat av mine fat og dessertskåler, og de forvant i søppla så fort hun var ute av døren... ← Tar hun med seg katten bort på besøk?
aimee Skrevet 19. oktober 2006 #33 Skrevet 19. oktober 2006 Så det er nå da at jeg skal fortelle dere at i huset vårt har faktisk Puse en egen stol, av og til ligge i fanget på oss men vi spiser. Hender til og med at det ramler ned en gobit til han også! :enig_anim: ← Du er neppe den eneste som gjør det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå