Gjest Gjest_helle_* Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 Reagerer litt på dette: min venninne har en katt som får servert middagsrester på fat som blir brukt i husholdningen. Blir vasket i oppvaskmaskin etterpå, men likevel.......... Noen andre som ville reagert, eller er det jeg som er rar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 17. oktober 2006 #2 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er du som er rar... Oppvaskmaskinen tar "alt" du kan slappe helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. oktober 2006 #3 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Oj, nå følte jeg meg truffet! Det skjer nemlig rett som det er hjemme hos oss. Hvis vi har spist f.eks laks og saus til middag, pleier jeg å sette tallerknen på gulvet, så pus kan spise restene. Ja, vi setter det selvfølgelig rett i oppvaksemaskina etterpå! Endret 17. oktober 2006 av aimee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 17. oktober 2006 #4 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er da vel ikke farlig? Har skjedd mange ganger hjemme hos oss, ingen har blitt syke, hverken pus eller menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 17. oktober 2006 #5 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det skjer rett som det er her hjemme og.. Om vi har spist noe eller laget noe, er det rett som det er att bikja får smake. vi putter det i oppvaskmaskinen, så jeg vet jo det blir rent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #6 Del Skrevet 17. oktober 2006 Skjer her også, hun sniker ofte i tallerknene! Det skjer ikke med vilje, men ingen skade skjedd heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 17. oktober 2006 #7 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi kan også gi katta mat på asjetter for eksempel. Jeg har vært litt skeptisk selv, men blir beroliget av svarene over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 17. oktober 2006 #8 Del Skrevet 17. oktober 2006 bikkja vår får mat og vann i vanlige boller som står i skapet og som brukes av oss til vanlig og. får rester av tallerknene som vi har spist av tilogmed! oj, krise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 17. oktober 2006 #9 Del Skrevet 17. oktober 2006 Her i huset setter vi også tallerkener med matrester på gulvet, til hunden og kattene. Vasker dem opp etterpå, så ser ikke det som noe problem. En hund har dessuten færre bakterier i munnen enn ett menneske, så det er egentlig eklere at en annen person har spist av den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 17. oktober 2006 #10 Del Skrevet 17. oktober 2006 En hund har dessuten færre bakterier i munnen enn ett menneske, så det er egentlig eklere at en annen person har spist av den... ← men vi slikker ikke tallerken da :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 17. oktober 2006 #11 Del Skrevet 17. oktober 2006 Her i huset setter vi også tallerkener med matrester på gulvet, til hunden og kattene. ← Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 17. oktober 2006 #12 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi bruker ikke samme fat til katten. Hun har en egen skål som hun får matrester i, og en skål til tørrfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 17. oktober 2006 #13 Del Skrevet 17. oktober 2006 men vi slikker ikke tallerken da :kgblunk: ← Det kommer helt an på hvor god sausen er... Og uansett blir det noe spyttrester på en tallerken når man spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. oktober 2006 #14 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi bruker ikke samme fat til katten. Hun har en egen skål som hun får matrester i, og en skål til tørrfor. ← Det har pusen vår og da. Men han får spise av talleken på gulvet i tillegg.. Godt å se at jeg ikke er den eneste som skjemmer bort dyret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #15 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg syns dette er utrolig ekkelt! Hadde en venninne på besøk som ga katten sin mat av mine fat og dessertskåler, og de forvant i søppla så fort hun var ute av døren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #16 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hadde hun med seg katten på besøk? Hvorfor sa du ikke fra? Litt må en tørre å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #17 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er kvalm, kvalmt, kvalmt! Og spesielt de som vasker for hånd. Og ja, de finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 17. oktober 2006 #18 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er ikke noe porblem om de vasker for hånd heller, bakteriene dør når tallerkene blir tørre etter vask. Ikke noe å være hysterisk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #19 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er ikke noe porblem om de vasker for hånd heller, bakteriene dør når tallerkene blir tørre etter vask. Ikke noe å være hysterisk for. ← Hysterisk eller ikke. Det er kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #20 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva er det som er så kvalmt med det da, Jack? Jeg setter ikke servise rett inn i skapet etter pus har vasket det, jeg vasker det da i maskinen imellom. Akkurat som jeg vasker det når det er nyinnkjøpt og masse folk har tatt på det, det er faktisk kvalmere...(i mine øyne). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå