Gå til innhold

Krever jeg for mye

Fremhevede innlegg

Gjest utlogget nå
Skrevet

Vanskelig å forklare problemstillingen, men jeg skal prøve.

Jeg, 33 år, har to barn fra tidligere forhold og er konstant kåt :sjenert:

Han,35 år, har ikke vært i seriøst forhold før og er ikke konstant kåt :grine:

Det var det som var enkelt.... Til problemet. Han mener JEG skal ta iniativet til sex :overrasket: Joda da er det bare å ligge med bena til side døgnet rundt... Det som skjer er at jeg får avslag 9 av 10 ganger jeg spør :grine: Han har IKKE lyst. Neivel, men hvorfor er det da jeg som skal ta iniativet?

Siden jeg får sex KANSKJE en gang i uka vil det å ta iniativet si at jeg er kåt. Hvorfor skal jeg plage meg selv med å prøve meg når jeg mest sannsynlig får nei til svar? Er det ikke da bedre at han tar tak i sakene?

En annen ting! Er det ikke egoistisk av han å bare bry seg om egen lyst og få seg når han har lyst? Siden jeg har konstant lyst vet han jo at jeg ikke sier nei når det passer han. Syns nå det er veldig urettferdig og egoistisk av han, men vil gjerne hør hva dere synes.

Svar og råd mottas med :hjerte: takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg!

Jeg begynner med å sende en god klem :klem:

- for å fortsette med å si at jeg forstår deg. Er i akkurat samme situasjon. Jeg vil og vil og vil, men han har bare ikke lyst. Har skrevet en egen tråd om dette der det har kommet endel fornuftige svar/forslag.

Lysten kan være basert på eventuelle problemer i forholdet, eller det kan være et psykisk/fysisk problem for han. Har dere snakket noe om det?

Jeg har bl.a. sluttet å mase, heller vente på at han tar initiativet, også ordner jeg meg selv når han ikke er hjemme eller når jeg legger meg før han. Hos oss er det psykisk problemet ligger.....hos han, men klart det smitter over på meg også.

Lå å strøk på hverandre i morges, koset oss, og jeg tenkte NÅ! NÅ skjer det kanskje. Så jeg dristet meg til å stryke litt "lengre ned" - og vips fant han ut at NÅ var det på tide................... å stå opp! :frustrert: - så nå føler jeg at jeg har satt det hele 2 steg tilbake (etter å ha klart å holdt meg så lenge fra å "mase")...

Føler meg litt utålmodig, desperat og kravstor når jeg skriver disse innleggene, men jeg stiller også samme spørsmål som deg: Burde de ikke leke litt med oss i allefall? Gjøre noe for at vi skal ha det godt. Sex trenger ikke være samleie?

Se under seksualitet og emne --> "impotens og prestasjonsangst" http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=231255

Lykke til! Jeg føler med deg :klem:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei, er en mann som kjenner meg igjen. Har det helt motsatt her igården. Jeg kjente meg så godt igjen i det artica skrev, jeg også ligger og tenker nå, nå skjer det når vi ligger og koser og stryker på hverandre. Sist gang kom jeg litt for nær brystet hennes, smakk!! hva tenker du på sex igjen nå, da var det bare fire uker siden sist vi kosa oss:-( Her i gården har det gått 4 mnd uten sex på det meste, nå er vi oppe i tre uker igjen. Jeg er vel i ferd med å gi opp dette, har ikke maset på henne i det hele tatt nå i det siste. Jeg gjør så godt jeg kan i hjemmet vårt, tar min del av husarbidet, følger opp barna våre, hun har tidligere sagt at hun syns det er så sexy når jeg støvesuger, og gjett om jeg gjør det da:-) jeg er villig til å gjøre det meste hun syns er sexy, men skjer det noe på sexfronten for det da? hmmm nei, nå mister jeg min motivasjon i allefall for å gi noe ekstra, har jo ingen lyst til å være utro eller gjøre andre dumme ting heller. Men jeg har vel startet å vurdere hele mitt ekteskap, for meg handler sex om kjærlighet og nærhet det blir vel en bekreftelse på at det er oss. hun sier at hun har det godt i forholdet, hun gir utrykk for at alt er ok men hun sliter med manglende lyst. Men hun har ikke utdypet hvorfor lysten er borte? JEg gjør alt hun finner sexy uten reaksjon? Vel vel en liten historie fra det andre kjønn... Jeg sier bare lykke til, noen historier må jo ha en happy ending også.

Skrevet

Menn blir ofte litt mindre interessert i sex med årene. Det er bare sånn det er for noen. Dersom dere ikke klarer å finne en gyllen middelvei angående sexfrekvensen, så får du vel klare det på egen hånd. Finnes masse lekkert leketøy du kan kose deg med istedenfor. Gidder ikke si at det beste er å finne en mere kåt og yngre mann, for det løser ikke probleme dere har dere immellom. Men det er som regel en grunn til at forhold ikke fungerer så godt, prøv å lete etter den grunnen i forholdet deres.

Skrevet

Oi oi!!! Å forlate den seksuelle ytelsen til de mange aparatene som har kommet på markedet de siste åra høres ganske trist ut, spør du meg! Jeg velger å tro at dere jenter vil ha noe mer enn bare en dildo... Så jeg er helt uenig med siste innlegget her.

Kjenner meg ikke igjen i situasjonen. Jeg er en gutt på 28 og har ikke opplevd noe av dette.

Men jeg tenker på dette her med å snakke åpent om det som skjer. Altså, å legge fram en sine behov, prøve å finne årsaken til problemet (problemene) og en muilg løsning. Kanskje ikke lett for mange menn å innrømme at vi har sånne problemer, for vi skal være virile og erobrende og alt det der, ikke vel?

Men å støtte en sin partner er jo en viktig ting. Ikke vær dømmende! For dette er veldig sensibelt for oss. Veldig!

Også finnes det leger da. Og rådgivere. Hvorfor ikke å benytte seg av det?

Håper at dere finner ut av det.

Allez allez!

Skrevet
hei, er en mann som kjenner meg igjen. Har det helt motsatt her igården. Jeg kjente meg så godt igjen i det artica skrev, jeg også ligger og tenker nå, nå skjer det når vi ligger og koser og stryker på hverandre. Sist gang kom jeg litt for nær brystet hennes, smakk!! hva tenker du på sex igjen nå, da var det bare fire uker siden sist vi kosa oss:-( Her i gården har det gått 4 mnd uten sex på det meste, nå er vi oppe i tre uker igjen. Jeg er vel i ferd med å gi opp dette, har ikke maset på henne i det hele tatt nå i det siste. Jeg gjør så godt jeg kan i hjemmet vårt, tar min del av husarbidet, følger opp barna våre, hun har tidligere sagt at hun syns det er så sexy når jeg støvesuger, og gjett om jeg gjør det da:-) jeg er villig til å gjøre det meste hun syns er sexy, men skjer det noe på sexfronten for det da? hmmm nei, nå mister jeg min motivasjon i allefall for å gi noe ekstra, har jo ingen lyst til å være utro eller gjøre andre dumme ting heller. Men jeg har vel startet å vurdere hele mitt ekteskap, for meg handler sex om kjærlighet og nærhet det blir vel en bekreftelse på at det er oss. hun sier at hun har det godt i forholdet, hun gir utrykk for at alt er ok men hun sliter med manglende lyst. Men hun har ikke utdypet hvorfor lysten er borte? JEg gjør alt hun finner sexy uten reaksjon? Vel vel en liten historie fra det andre kjønn... Jeg sier bare lykke til, noen historier må jo ha en happy ending også.

Tror vi er flere i samme båt her, hehe..

Har også en tråd inne her. Har fått mange fine innlegg og kjenner det hjelper på å få luftet ut.

Men i bunn og grunn så er vel problemene litt, tja..hva kan jeg kalle det da?!...De er jo fryktelig frustrerende, men det er problemer som man s k a l komme seg gjennom. For det kunne jo vært så mye værre. Det er jo en livsfase..tror jeg!? hehe.. Men alvorlig talt!... det avhenger at man er enig om at i et forhold er man faktisk TO! Man skal b e g g e gi og ta. Så når man er i en slik fase så krevs det forståelse. Men for å få denne forståelsen må man jo også kunne sette ord på og være åpen for hva og hvor problemet ligger.

Sier i allefall Lykke til allesammen..og meg selv. :smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...