Gå til innhold

Får du logget på MSN i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest msn-bruker
Skrevet

I går og i dag har jeg ikke fått logget meg på min MSN konto hverken hjemme eller her på jobb. Den søker og leter og klarer ikke å logge meg på. Det kommer opp et vindu der det står at det kan være et problem med tjenesten eller internett-tilkoblingen min. Rart at det skal skje både her og hjemme...

Noen andre som har dette problemet, eller er det bare jeg? (les: er det diverse krefter i universet som rotter seg sammen for å sabotere meg?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem verken i dag eller i går.

Skrevet

Det er noen der ute som bare vil ødlegge for DEG:P

Jeg for nemlig logget meg på:P

Men prøv igjen nå, kansje det går:)

Skrevet

Jeg har ikke fått logget på MSN på tre dager nå, men sønnen min får logget på, på sin brukerside på samme PC...

På min så bare snurrer hodene i all evighet og ingenting skjer. Tro jeg bare skal avinnstallere hele MSN, og innstallere den på nytt.

Skrevet
Jeg har ikke fått logget på MSN på tre dager nå, men sønnen min får logget på, på sin brukerside på samme PC... 

På min så bare snurrer hodene i all evighet og ingenting skjer.  Tro jeg bare skal avinnstallere hele MSN, og innstallere den på nytt.

Samme her! Har heller ikke kommet inn på tre dager og får ikke noen feilmelding heller. Har prøvd å avinstallere, men det hjalp ikke. Hva skjer???

Skrevet

Jeg har sittet her nå og prøvd å reparere, av- og installere. Ingenting nytter. Jeg opprettet en ny adresse også, men får ikke logget på med denne heller. Min mann og min sønn blir pålogget straks, på samme PC! Jeg har vært inne på brannmuren og alt er som det skal være. Jeg skjønner lite og ingenting nå. Nå har MSN-hodene snurret i rundt et kvarter. Får ingen slags feilmelding heller. *irritert nå* :forvirret:

Skrevet
Jeg har sittet her nå og prøvd å reparere, av- og installere.  Ingenting nytter.  Jeg opprettet en ny adresse også, men får ikke logget på med denne heller.  Min mann og min sønn blir pålogget straks, på samme PC!  Jeg har vært inne på brannmuren og alt er som det skal være.  Jeg skjønner lite og ingenting nå.  Nå har MSN-hodene snurret i rundt et kvarter.  Får ingen slags feilmelding heller.  *irritert nå*  :forvirret:

Mine har snurret i et par timer - og er kanonkjempeirritert!!!!!! :frustrert:

Skrevet

Flere med problemer her...

Skal prøve å se om noe der fikser problemet.

Skrevet

Min har virket som den skal både i går og i dag.

Skrevet

Funker her hjemme heldigvis - men ikke på jobben. Både igår og idag. Irriterende!

Skrevet
Flere med problemer her...

Skal prøve å se om noe der fikser problemet.

Det var jo en der inne som kom med en oppskrift på hvordan man skulle fikse det, men den skjønte jeg ikke. Noen andre som skjønte hva det var? Synes og det er rart at vi må inn å endre noe på vår egen maskin, med tanke på at det er MANGE som sliter med dette problemet for tiden...

Skrevet (endret)

Jeg kommer heller ikke inn i dag...

edit: kom inn nå...

Endret av baby-E
Skrevet
Det var jo en der inne som kom med en oppskrift på hvordan man skulle fikse det, men den skjønte jeg ikke. Noen andre som skjønte hva det var? Synes og det er rart at vi må inn å endre noe på vår egen maskin, med tanke på at det er MANGE som sliter med dette problemet for tiden...

Kom meg forresten inn på Windows messenger. Prøv det - og gi tilbakemelding om det gikk!

Skrevet

Jeg kom meg inn på Windows Messenger ja. Men er litt sur uansett, for det er ikke den jeg vil bruke... :):forvirret:

Gjest Gjest_bulla_*
Skrevet

Samme problemet her. Har ikke fått logget meg på msn på 3-4 dager, de der "hodene" surrer og surrer i evigheter. Rart at det ikke kommer opp noen feilmelding.

Skrevet

På min så bare snurrer hodene i all evighet og ingenting skjer.  Tro jeg bare skal avinnstallere hele MSN, og innstallere den på nytt.

Dette prøvde jeg også, uten at det hjalp noe som helst.

Yme sitter på sin egen maskin vegg-i-vegg og har ingen problemer. Vi går på samme router og switch, så jeg skjønner ikkeno...

To dager har det vært sånn nå :frustrert:

Skrevet

Nå har jeg gjort alt som står i min makt for å finne feilen, men den makta var tydeligvis ikke stor... ;)

Jeg har feilsøkt på alle mulige plasser, sjekket proxy-innstillingene, tilkoblingsinnstillinger, sett på klokka ;) , og masse annet jeg ikke engang husker nå.

Konklusjon: Det er diverse krefter i universet som jobber hardt med å drive enkelte av oss til ytterste irritasjon!

Skrevet

Jeg løste problemet ved å slette hele Live versjonen og installere 7.5 i stedet.

Skrevet
Nå har jeg gjort alt som står i min makt for å finne feilen, men den makta var tydeligvis ikke stor...  ;)

Jeg har feilsøkt på alle mulige plasser, sjekket proxy-innstillingene, tilkoblingsinnstillinger, sett på klokka ;) , og masse annet jeg ikke engang husker nå. 

Konklusjon: Det er diverse krefter i universet som jobber hardt med å drive enkelte av oss til ytterste irritasjon!

Jeg har ikke klart å logge på MSN i hele dag, mens alt var OK sent i går kveld...

Selv om http://status.messenger.msn.com/Status.aspx?mkt=nb-no sier at "Alle systemer er stabile og i gang", så stemmer nok ikke det helt...

Jeg har prøvd med to forskjellige MSN-kontoer, den ene (med en hotmailadresse) funker - den andre gjør det ikke...

Når jeg i tillegg har prøvd dette med samme resultat på tre forskjellige maskiner - både med Windows Live Messenger og Web Messenger - er jeg temmelig sikker at løsningen ligger hos Microsoft.

Frustrerende... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...