Gjest Ola Skrevet 23. januar 2003 #1 Del Skrevet 23. januar 2003 Prøv denne: Klikk her p.s. dette er kun en spøk. Jeg snakker aldri nedsettende om mennesker (les:kvinner)! d.s. Endret linken til en "knapp" da den var så lang at den påvirket bredden til siden. Hege(mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 23. januar 2003 #2 Del Skrevet 23. januar 2003 Hadde ventet meg noe annet enn et strykejern da men...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2003 #3 Del Skrevet 23. januar 2003 Næh.. så kjekk og liten den var da! En sånn vil jammen jeg også ha. Om ikke annet så blir PC-bordet mitt flatt og fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 23. januar 2003 #4 Del Skrevet 23. januar 2003 ikke dum den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. januar 2003 #5 Del Skrevet 23. januar 2003 Så kan man samtidig stryke skjortene. Praktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 23. januar 2003 #6 Del Skrevet 23. januar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 24. januar 2003 #7 Del Skrevet 24. januar 2003 Har allerede en dings som ligner på denne musa hjemme i skapet, men jeg ante ikke hva den skulle brukes til før nå. Åh, så dum jeg er som ikke skjønte at det er en datamus!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 24. januar 2003 #8 Del Skrevet 24. januar 2003 glimrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå