Tiit Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg så at Glavareklamen er poppet opp igjen. Det er hun Hilde Lyrån og han fra Vaselina som er sånn rå-harry oppå loftet. Syns egentlig den reklamen er ganske morsom, men jeg får sånne gysninger av "gusj" også, for de er så ekle de der to.... Hva syns dere; morsom eller kvalm? Jeg mener ..... morsom
Aquila Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Ha! Latterlig spør du meg Utrolig at man må spille på sex - lite kreativ??? - men hakket værre er den ufattelig teite, latterlige Djuice reklamen som er begynt å gå på tv nå. Oh my God! :klaske:
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Ha! Latterlig spør du meg Utrolig at man må spille på sex - lite kreativ??? Enig.
Karamba Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Dårlig reklame! Dessuten så har de sendt den altfor ofte tidligere, er lei av den...
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Glava-reklamen er ufattelig irriterende! Nesten like irriterende som Sunsilk-reklamen..
My Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Det er litt rart at de har begynt å sende "rull'n ut" igjen. Den er jo noen år gammel? Reklamen er gammelt oppgulp nå! Men jeg har ikke sett sunsilk-reklamen! *blir så nyskjerrig* Men det er kanskje ikke noe stort tap å ha gått glipp av den...
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 De forsøker å formidlet et fornuftig budskap på en latterlig dum måte. Vil tro det hadde funket mye bedre hvis de hadde formidlet det budskapet ved hjelp av eksempel i kroner og øre.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Reklamen gjør at jeg nå assosierer Glava med noe negativt og dårlig (det gjorde jeg faktisk ikke før...) Jeg synes den er vulgær, unødvendig, uintelligent, usaklig og poengløs (samt talentløs).
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Reklamen gjør at jeg nå assosierer Glava med noe negativt og dårlig (det gjorde jeg faktisk ikke før...) Jeg synes den er vulgær, unødvendig, uintelligent, usaklig og poengløs (samt talentløs). ← Poenget er at det lønner seg å ha 30 cm isolasjon i taket - så poengløs er den vel ikke, men alt det andre du skriver er jeg uenig i. Replikkene faller ikke en gang naturlig - dårlig manus og dårlige skuespillere.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 uenig i.Nei, nei, nei. Jeg er selvfølgelig ENIG!!!!!!
Solstua Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Blir både flau og sinna når jeg ser den
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #14 Skrevet 18. oktober 2006 Hva er det med reklamene for tiden, den ene mer teit enn andre?
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2006 #15 Skrevet 18. oktober 2006 Og jeg syns den er fantastisk morsom ! Ler like godt hver gang.
hjertesukka Skrevet 18. oktober 2006 #16 Skrevet 18. oktober 2006 Glava-reklamen er tross alt morsom, mer enn man kan si om andre harry-reklamer. Jeg føler ofte at jeg som forbruker blir grundig undervurdert -spesielt når det dukker opp slike reklamer som djuice. -Noen som reklamerer så til de grader useriøst, ville aldri kommet i betraktning engang, uansett hvor godt tilbudet var.
Gjest Alf Kaida Skrevet 18. oktober 2006 #17 Skrevet 18. oktober 2006 Tragisk reklame når den stadig gjentas. Dog ikke mer tragisk enn at "rull'n ut" ble brukt i enkelte private sammenhenger en periode for noen år siden. Nå venter vi bare på at Timoteireklamen skal komme tilbake "Så mild at du må vaske håret så ofte du kan"
Gjest hufse-tufsa Skrevet 18. oktober 2006 #18 Skrevet 18. oktober 2006 "Rull'n ut" er så gammel at jeg knapt nok legger merke til den lenger. Den er bare der, liksom - på lik linje med en hel haug andre noksagt-reklamesnutter. Inn det ene øret og ut det andre, eller skal vi si inn det ene øyet og ut det andre
Cupcake Skrevet 18. oktober 2006 #19 Skrevet 18. oktober 2006 Begynner å bli lei den. Den er jo veldig gammel.
PoolBoy Skrevet 18. oktober 2006 #20 Skrevet 18. oktober 2006 Så lenge jeg får sett på deilige Hilde Lyrån er jeg fornøyd... Skulle gjerne rullet ut litt av hvert på hennes loft... Sikkert god å ta i hu der...*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå