Gå til innhold

ebay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med litt sunn fornuft og "undersøking" av tidligere salg/kommentarer er det rimelig trygt sier dem! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Både ja og nei. eBay er ikke et firma eller én leverandør. Det er et auksjonsforum hvor alle som vil kan opptre som både selger og kjøper. Det vil si at det kan finnes useriøse aktører der. Men de aller fleste jeg har vært borti opptrer greit synes jeg.

Det beste rådet jeg kan gi er å være nøye med å lese gjennom beskrivelsen av varen og det selgeren skriver om seg selvfør du byr på noe. Hvis du er usikker, vær varsom.

Vær også obs på betalingsmåte, de fleste godtar PayPal som er en "mellommann" slik at mottaker ikke ser ditt kortnummer osv. Hvis de ikke gjør det er jeg alltid litt mer skeptisk, jeg ville ikke oppgitt Visa-kortnummeret mitt til hvemsomhelst.

Forsikre deg også om at selger går med på å sende varen internasjonalt.

Hver selger og kjøper har mulighet til å levere tilbakemeldinger om hverandre, disse kan alle lese og det kan være lurt å sjekke disse for å danne seg et bilde av akkurat denne selgeren.

Jeg har brukt eBay flittig og kan absolutt anbefale det, bare tenk deg litt om før du byr så går det bra.

Skrevet

Sjekk feedback'en til selgeren. Det skal IKKE være mange negative!

-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...