Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Hvilken lip balm anbefaler du?

Jeg liker ikke Rosebud, syns den lukter ekkelt. Dessuten foretrekker jeg stift fremfor å bruke fingrene. Kjøpt Blistex Spa Effects Lip Balm i dag og den var ikke noe god.

Jeg liker veldig godt en fra Lancome, men den finner jeg desverre ikke i butikken i norge. Kjøpt den i utlandet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Weleda Everon. Ingen over, ingen ved siden. Inneholder ikke mineraloljer, og effekten varer lenge. Er en stift, og koster mellom 55 og 60 kroner på helsekost.

Skrevet

Enig med Deception; Weleda Everon er verdens beste leppepomade. Rosebud lukter Sunda-pålegg og egner seg kun til å smøre knirkende dører med....

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Stiften fra Jason er også veldig bra, koster 20 kr på helsekost :)

Skrevet

Jâson "Lips bee better" er kjempe god. Jeg har ikke prøvd(eller sett) stiften som KATTAstrofe skrev om,men det er vel kanskje det samme som er på boksen?!

Koster også 20kr, og varer lenge. Nøytral lukt, (og smaker godt!), gjør leppene myke og gir fin glans.

:hjerte:

Skrevet

Jeg liker absolutt best den til bioterm. Husker ikke hva den heter, men den er lyserosa, har solfaktor 15 og lukter og smaker kjempegodt. Den gir fuktighet uten å virke utørrende, så man trenger ikke ta på 20 ganger i timen.

Ellers liker jeg den til Clarins, men den lukter ikke like godt.

De er begge to små tuber med sånn applikatorhode eller hva man nå enn kaller det! :blunke:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jâson "Lips bee better" er kjempe god. Jeg har ikke prøvd(eller sett) stiften som KATTAstrofe skrev om,men det er vel kanskje det samme som er på boksen?!

Koster også 20kr, og varer lenge. Nøytral lukt, (og smaker godt!), gjør leppene myke og gir fin glans.

:hjerte:

Det er den samme ja, men jeg syns boksen er veldig upraktisk.

Gjest Kanelia
Skrevet
Weleda Everon. Ingen over, ingen ved siden. Inneholder ikke mineraloljer, og effekten varer lenge. Er en stift, og koster mellom 55 og 60 kroner på helsekost.

Dette er min favoritt også :)

Skrevet

Jeg kjøpte vaselin for føste gang for litt siden, og den var god men ikke så godt som alle skulle ha den til.

Dessuten jeg liker heller ikke bruke fingrene, værtfall ikke når jeg er på jobb.

Har leta etter weleda, men nå sa dere det. Helsekost :) Skal der en tur ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...