Gjest Gjest_lilliblaze_* Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har en 1.5 åring som liker å trykke på tastatur... følgende har hun klart å gjøre: klart å få bort ALLE mappenavnene på "mine bilder" & "mine dokumenter" mappen. (har forsøkt å endre det i "folder options, men det gikk ikke.) Skulle så gjerne hatt mappenavnene tilbake.... SÅ klarte hun å trykke på noe som gjorde at alle programmene jeg hadde oppe plasserte seg fint etter hverandre på skjermen (fylte hele skjermen) slik at jeg kunne navigere mlm programmene (uten å måtte gjøre dette selv med å endre str på vindu etc) og alle programmene brukte like stor plass på skjermen...Hva er det hun har trykket på da??? Trodde jeg hadde sånn noenlunde peiling på windows men her kom jeg til kort. Tusen takk til dere som evt kan hjelpe meg med dette. (hvis dere skjønner hva jeg skriver om...)
Cata Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vil ikke påstå at jeg skjønte alt, men....hva med å foreta en systemgjenoppretting og stille maskinen tilbake til dagen før hun trykket? Tror det vil kunne hjelpe.
mysan Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Om du høyreklikker på startlinjen nederst i vinduet ditt, så skal du få opp et alternativ som heter "cascade windows" , jeg antar det er det tulla di har klart å gjøre. Om du nå klikker "undo cascade" så kan du få dem tilbake i normalt modus igjen... eller om det ikke er cascade hun har trykket, så er det kanskje en av de andre valgene på samme sted. Prøv deg frem. Det med mappenavnene skjønte jeg ikke noe av.
Gjest Gjest_lilliblaze_* Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Tusen takk for svar. Fikk til dette med vinduene. Supert!!! Merkelig at jeg ikke fant ut av dette selv...hmm. Dette med mappenavnene skjønner jeg ikke noe av selv heller...skulle gjerne ha tatt en systemgjenoppretting av maskinen MEN nå er dette en liten stund siden hun gjorde dette så det tørr jeg ikke rett og slett. Det får bare være til jeg evt finner ut av det en gang. Igjen: Takk for svar KG er SUPERT alltid hjelp å få
PoolBoy Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Du ser altså mappene, men det er ikke noen navn på dem ? Hva med å høyreklikke og skrive inn NYE navn da ? Går ikke det heller ?
Gjest Gjest_lilliblaze_* Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Nei det går ikke. Forklarte meg litt tøvete også...mappenavnene er der om jeg viser dem list men borte om jeg har dem som iconer, tiles eller thumbnails. hrmf...
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Gå på view->choose details->og hak ut de opplysninger du ønsker --Kaffeavtalen--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå