Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

ja altså ikke støveletter etc. men slik til kulda kommer.

skriv gjerne link.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Har lyst på gode, men fine vintersko i år.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

noe svart med pels kansje+ lave fordi jeg har allerede kjøpt 3 par støveletter.

Skrevet
noe svart med pels kansje+ lave

Det samme spurte jeg etter i en skobutikk her forleden, men da fikk jeg bare :overrasket: i retur. "For pels var helt ute nå det, men de kunne vise meg et par fiiine vintersko som de nettopp hadde fått inn." Også kom de med et par høye skinnstøvletter *kikker stygt ned på de feite leggene mine* med et tyyyynt stoffor i. Og sånn var det over hele fjøla. Sko med ordentlig for i er visst so last year med mindre du takker ja til grove fjellsko eller noe der i gården.

Skrevet

Klingel har faktisk endel ordentlige vintersko i år - med for.

Lise

Skrevet

Men ser det er masse joggesko med pels inni, da må de vel klare å ha "voksne" sko med for?

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

vans med pels er aktuelt!

snowjogg er også i tankene...

på skoringen.no har de et par høye med noe snøregreier rundt, ser ut som semsket på bildet, høy sorte støvler...

Skrevet
Men ser det er masse joggesko med pels inni, da må de vel klare å ha "voksne" sko med for?

Jammen Jack, har ikke du eksamen i morgen? Gå og legg deg!

Skrevet

De eneste som jeg har funnet som er fine og ser varme ut er disse:

Støvletter

Selvfølgelig så har de ikke tatt dem inn i Bianco-butikkene der jeg bor... :sur:

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan de skal være i år, men jeg har kjøpt disse,

Gode og varme, ikke glatte og passe til hverdagsbruk. Da får jeg heller bruke de litt finere når det trengs.

Skrevet

Åh, jeg er SÅ LEI høye hæler. Kan man ikke få inn noe det går an å gå på, helst mer enn i 20 minutter!!!!! :frustrert:

Skrevet

Gode og varme, ikke glatte og passe til hverdagsbruk. Da får jeg heller bruke de litt finere når det trengs.

De var fine! :)

Skrevet

Jeg har kjøpt disse.

Er kanskje ikke typisk hypermoderne, men jeg elsker dem. De er gode å gå i, og veldig varme. Også syns jeg de er kjempefine. Kan ikke fordra høye heler, så disse er perfekte for meg.

Skrevet
Klingel har faktisk endel ordentlige vintersko i år - med for.

Lise

Hiver meg på den. Selv om klærne ikke er min stil, så har de faktisk veldig bra utvalg i sko.

Fant et par sorte, lave sko med snøring(og pelsfor) som jeg sannsynligvis kommer til å gå for i år.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Har kjøpt noen fine noen på DNA i år. Fant ikke bilde, men de er opp til knærne, snøring foran og foret med grå fluff som synes litt på utsiden. Høye hæler men i materiale som ikke sklir! :) Kostet meg bare 600 hoho!

Skrevet
Jeg har kjøpt disse.

Er kanskje ikke typisk hypermoderne, men jeg elsker dem. De er gode å gå i, og veldig varme. Også syns jeg de er kjempefine. Kan ikke fordra høye heler, så disse er perfekte for meg.

Meep, disse likte jeg. Så varme og behagelige ut. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de?

Skrevet

Jeg har kjøpt dem på Design Forum, men vet de også har dem på DNA og Twisted her i Bergen. Koster 1200,- på DF og mellom 1300,- og 1400,- de andre stedene.

Skrevet

Skikkelig fine!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...