Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har valgt en brudekjole i light gold, skal leie denne, og i brudesalongen hadde de slør i light gold til denne, som gikk til fingertuppene. Jeg har lyst på lenger slør (som ender ved kjolekant), og har fått låne et langt nydelig slør som er ivory-farget. Mitt spørsmål blir dermed om man kan bruke et ivory-farget slør til brudekjole i light gold eller om det blir litt kræsj?
Gjest Kitten Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Vanskelig å svare på når jeg ikke ser de sammen... Men gvis du har sko og slikt i ivory så går det kanskje?
Kath Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har også kjøpt kjole i ligth gold, og jeg har nettopp kjøpt et langt slør i Ivory! Jeg synes de passer veldig godt sammen! Nå har jeg et veldig tynt og gjennomsiktig slør da, men jeg er godt fornøyd!!!
*Emma* Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Kan du ikke dra tilbake til brudesalongen og prøve kjolen med et langt ivory slør der da? De har helt sikkert det.....så får du se hvordan det ser ut
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg vil tro det vil gå ton i ton og bli kjempefint.. Tenkte aldri over dette selv jeg... Sløret er jo så transparent så vil ikke tro du vil se fargeforskjellen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå