Gå til innhold

Anbefaling av vaginakuler

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har disse: http://www.blushingbuyer.co.uk/acatalog/Aquaflex.html

Funker fin-fint! Det er to størrelser på kulene (tampongformede med tråd og skruåpning), og metall-lodd med ulik vekt på. Man starter med den største kulen uten lodd i, og øker gradvis tyngden med loddene slik at man til slutt klarer å holde på den minste kulen med alle loddene i. Kjøpte dem på kondomeriet. Ekspeditøren der anbefalte disse fremfor alle de andre kulene de hadde, fordi de andre kulene var stort sett/delvis ment for seksuell nytelse, mens disse er mest effektive for trening.

Skrevet
:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

:sjokkbla:  :sjokkbla:  :flagg:

Hvorfor er det :overrasket: ?

Det er da fint å få en rutine på knipetreningen. Knip når du gjør noe bestemt hver dag f.eks ser på Dagsrevyen, lager mat, er på KG etc.

Gjest beekeeper
Skrevet

Jeg har pleasure pearls, kjøpte dem egentlig ikke for å trene opp muskler, da men :sjarmor:

Jeg synes ikke det er noe vits i dem jeg! :klø: Jeg kjenner ikke at de er der en gang, og de faller så godt som aldri ut.. :forvirret: Jeg kjøpte de i et beruset øyeblikk når jeg var på dildoparty, men de har ikke vært så "fantastiske" som den dildo-dama sa..

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg var nettopp inne og leste om Pleasure pearls:

<<Her er en advarsel på sin plass: IKKE FØR DISSE KULENE OPP I ANALEN!!!! De er nesten umulige å få ut igjen og krever gjerne hjelp fra sykehus personell.>>

Erotikknett

Så nå vet vi det...! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...