Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #21 Skrevet 21. oktober 2006 Sjekk ut dennesiden du ...tror det skal være litt for enhver smak her ← hehe...glemte siden... http://www.forvoksne.no/shop.asp?mp=3488819&Level3=3685352
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #22 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har disse: http://www.blushingbuyer.co.uk/acatalog/Aquaflex.html Funker fin-fint! Det er to størrelser på kulene (tampongformede med tråd og skruåpning), og metall-lodd med ulik vekt på. Man starter med den største kulen uten lodd i, og øker gradvis tyngden med loddene slik at man til slutt klarer å holde på den minste kulen med alle loddene i. Kjøpte dem på kondomeriet. Ekspeditøren der anbefalte disse fremfor alle de andre kulene de hadde, fordi de andre kulene var stort sett/delvis ment for seksuell nytelse, mens disse er mest effektive for trening.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #23 Skrevet 22. oktober 2006 Mamma kniper når hun står og kopierer. ←
Mrs. K Skrevet 22. oktober 2006 #24 Skrevet 22. oktober 2006 ← Hvorfor er det ? Det er da fint å få en rutine på knipetreningen. Knip når du gjør noe bestemt hver dag f.eks ser på Dagsrevyen, lager mat, er på KG etc.
Gjest beekeeper Skrevet 22. oktober 2006 #25 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har pleasure pearls, kjøpte dem egentlig ikke for å trene opp muskler, da men Jeg synes ikke det er noe vits i dem jeg! :klø: Jeg kjenner ikke at de er der en gang, og de faller så godt som aldri ut.. Jeg kjøpte de i et beruset øyeblikk når jeg var på dildoparty, men de har ikke vært så "fantastiske" som den dildo-dama sa..
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #26 Skrevet 11. november 2006 Jeg var nettopp inne og leste om Pleasure pearls: <<Her er en advarsel på sin plass: IKKE FØR DISSE KULENE OPP I ANALEN!!!! De er nesten umulige å få ut igjen og krever gjerne hjelp fra sykehus personell.>> Erotikknett Så nå vet vi det...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå