Gå til innhold

Anbefaling av vaginakuler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurte på om noen har en bra anbefaling på vaginakuler til å trene opp musklene i skjeden? De må være såpass tunge at jeg må bruke litt muskler for å holde dem inne (har hørt mye klaging på at noen er så lette at de holder seg inne uansett), men ikke så tunge at det er helt umulig... Tenkte å kjøpe på nettet. Noen som kan anbefale noen spesifikke kuler et sted som sender HELT diskré pakker (bor i kollektiv, så vil ikke ha en pakke med noe sex-navn eller noe ;))...

Takknemlig for alt av svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke å leite fram noe nå, men sjekk www.kondomeriet.no .

De aller fleste steder som selger sex-artikler pleier å sende pakka anonymt. Pleier å stå noe om det på nettsidene til butikkene.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Om det er et bra alternativ å tisse-stoppe-tisse-stoppe for oss som ikke har økonomi for kuler? Jeg nekter å bli slapp, og vil forbli ugjennomtrengelig. I dag gjorde jeg dette på jobb, og merket ikke at det satt ei dame i båsen ved siden av meg, og der sitter jeg som ei vannkran. Hu hei!

Skrevet

Og når man først har "funnet" disse musklene, kan man leke at man tisse-stoppe-tisse-stoppe når som helst og hvor som helst. Jeg kniper på t-banen. Mamma kniper når hun står og kopierer. Trener man pilates, trener man bekkenbunnsmusklaturen gjennom hele økta.

Når man kjøper vaginakuler, lønner det seg å kjøpe noen som ikke er for tunge med en gang. Og når man har disse kulene inne, merker man ikke særlig at man kniper, men man går og småkniper hele tiden.

Skrevet

Og nå sitter jeg og kniper i takt med "Sexy Back" av Justin Timberlake. Juhuuuu! :ler:

Skrevet

Prøv i takt med musikken på Mp3 :forvirret:

:ler:

Her har jeg vært flink hele tiden. jeg har tar knipeøvelser hver dag. Som min daglige trim av underlivet. Like viktig som vitaminer ;)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Hmm.. Kansje ok de på apoteket? Er det noen som har erfaringer med disse? Har lest tidligere at noen har synes at disse var for lette. Følger det med lodd av ulik tyngde i samme pakke, eller må man kjøpe ulike par? Hvis sistnevnte.. er det noen som kan anbefale en tyngde?

Skrevet
Om det er et bra alternativ å tisse-stoppe-tisse-stoppe for oss som ikke har økonomi for kuler? Jeg nekter å bli slapp, og vil forbli ugjennomtrengelig. I dag gjorde jeg dette på jobb, og merket ikke at det satt ei dame i båsen ved siden av meg, og der sitter jeg som ei vannkran. Hu hei!

Nei, det er ikke et bra alternativ.

Fikk beskjed på barsel om at vi kunne gjøre det en gang eller to for å sjekke at vi brukte riktige muskler, men deretter skulle vi bare "tørrtrene".

Det kan visst bli urinrester i blæren eller noe sånt, uansett var det ihvertfall ikke sunt.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Å fy! Hadde lest det her på KG at det var bra, men da antar jeg jeg ikke skal ta alt for god fisk :)

Skrevet

Var på apoteket i går for å shoppe, men disse kulene kostet jo nesten 500 kr! Synes det var litt i meste laget... Har sett at kondomeriet og erotikknett har diverse kuler. Noen som har prøvd noen av disse eller andre??

Skrevet

Jeg har noen hudfargede fra erotikknett. Brukte de kanskje i et par uker, før de ble lagt i en skuff. Da hadde jeg funnet ut av det, og trener uten kuler.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Men, sånne kuler, har de tråd man kan dra de ut med (sånn som tamponger)? For jeg tør ikke stappe "klinkekuler" opp sjeden uten sikkerhet, tenk hvis de går seg vill!? :overrasket:

Skrevet

Hehehe, ja de henger sammen i en tråd, også har de en løkke du kan dra de ut igjen med. NB: Kan være litt ubehagelig...

Skrevet

Jeg har forøvrig disse. De skal også gi seksuell nytelse, men den skjønner ikke jeg noe av. Men fine til å trene PC-muskelen, er de. ;)

Skrevet

Nå har jeg bestilt et par "pleasure pearls" fra erotikknett! :) Det er to "klinkekuler" som man skal gjøre hva man kan for å holde på! Valgte disse fremfor de i metall siden metallkulene inneholder nikkel. Til deg som var redd "klinkekulene" ikke skulle komme ut igjen, så skal disse visstnok være så små (mindre enn smartballs) og tunge at de detter ut av seg selv hvis du ikke kniper. Hvis de viser seg å være skumle skal jeg poste en advarsel ;)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Jeg har forøvrig disse. De skal også gi seksuell nytelse, men den skjønner ikke jeg noe av. Men fine til å trene PC-muskelen, er de.

De så veldig greie ut da, d får jeg ihvertfall ut :) Men de ser litt store ut..? Bruker tamponger som eksempel igje ; bruker OB mini og de kjenner jeg ganske godt. Vet ikke hva de er i målestokk, men hvis kulene er for store har de vel ikke like god hensikt..?

Til deg som var redd "klinkekulene" ikke skulle komme ut igjen, så skal disse visstnok være så små (mindre enn smartballs) og tunge at de detter ut av seg selv hvis du ikke kniper. Hvis de viser seg å være skumle skal jeg poste en advarsel 

Takk!

Skrevet
De så veldig greie ut da, d får jeg ihvertfall ut :) Men de ser litt store ut..? Bruker tamponger som eksempel igje ; bruker OB mini og de kjenner jeg ganske godt. Vet ikke hva de er i målestokk, men hvis kulene er for store har de vel ikke like god hensikt..?

Jeg kjøpte de fordi de hadde tråd. For i likhet med deg ble jeg redd for at de skulle bli stuck. :ler: Skulle jeg kjøpt meg nå, hadde jeg nok dristet meg til de som ts har bestilt.

Bruker for øvrig bittesmå tamponger selv, men ingen problemer med de kulene der.

Skrevet
Lurte på om noen har en bra anbefaling på vaginakuler til å trene opp musklene i skjeden? De må være såpass tunge at jeg må bruke litt muskler for å holde dem inne (har hørt mye klaging på at noen er så lette at de holder seg inne uansett), men ikke så tunge at det er helt umulig... Tenkte å kjøpe på nettet. Noen som kan anbefale noen spesifikke kuler et sted som sender HELT diskré pakker (bor i kollektiv, så vil ikke ha en pakke med noe sex-navn eller noe  ;))...

Takknemlig for alt av svar  :)

Sjekk ut dennesiden du :)...tror det skal være litt for enhver smak her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...