Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med søvnløshet, er et nattemenneske så til hverdags ser jeg som oftest trøtt og sliten med seriøse mørke ringer under øynene. Er det noen kremer som effektivt motkjemper mørke ringer? Jeg får ikke særlig søvn så jeg lurer på hva dere bruker.

Skrevet

Jeg kunne også trenge noe slikt. Sover ganske dårlig for tiden og kunne godt trenge en øyekrem som kanskje er litt beroligende på øynene så de blir mindre trøtte og fjerner mørke ringer...

Skrevet

Jeg har bra erfaring med Lancomes Hydra Zen øyekrem. Huden under øynene ble mye glattere og spenstigere og ikke så dratt ut. De mørke ringene ble betydelig mindre.

Skrevet

Jeg har god erfaring med Vichy øyestift som hjelper mot poser under øyenen OG mørke ringer. Har en litt kjølende effekt på huden(kan også oppbevare den i kjøleskapet) og kan også brukes utenpå sminken. :)

Billig også.

Så liker jeg Clarins øyekrem også, som er effektiv mot mørke ringer. Dyrere enn den fra Vichy.

Skrevet
Jeg har god erfaring med Vichy øyestift som hjelper mot poser under øyenen OG mørke ringer. Har en litt kjølende effekt på huden(kan også oppbevare den i kjøleskapet) og kan også brukes utenpå sminken.  :)

Billig også.

Så liker jeg Clarins øyekrem også, som er effektiv mot mørke ringer. Dyrere enn den fra Vichy.

Jeg bruker også den fra Clarins. Er fornøyd med den! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...