Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg har sensitiv hodebunn og tåler stort sett fint lite av vanlige shampoer. Har lenge brukt Kerastase Dermo Calm og er strengt tatt fornøyd med den, men har litt lyst å prøve noe annet. Noen som har tips til en god shampo for sær hodebunn? Tenker ikke på "medisinsk shampo" som Fungoral o.l., men en shampo som både er snill med hodebunnen og vasker håret uten at det blir tørt og brusete. Har halvlangt, tjukt hår med en tendens til å bli brusete, ikke slitt. Endret 16. oktober 2006 av Dalwhinnie
Gjest Deception Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Den fra Vichy er bra, og finnes for flere hårtyper. Lukter nyydelig i tillegg.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Takker! Visste jeg hadde lest om en fra apoteket tidligere, men husket ikke navn
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg hentet shampoo, lotion og mask fra wella sp. Er veldig fornøyd, jeg klør mye i hodebunn fordi jeg brukte hårspray i lang tid noe jeg tydligvis ikke tålt, og av å klø meg hele tiden hjelper jo ikke. Men denne shampoo med håret så deilig, og hodebunnen ble "avkjølt". Er veldig fornøyd, og alt føles normalt oppi der. Endret 16. oktober 2006 av Tweek
lillesky Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Apoteket har noen gode til sensitiv hodebunn.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Takk for tips Tror jeg dropper LF i denne omgang siden jeg ikke gidder å fortolle, så jeg tar meg en tur på apoteket.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Det ble Vichy sin blå for normalt/tørt hår og sensitiv hodebunnn. Prøvd en gang og kjennes bra ut så langt
Gjest Lanyah Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Cutrin sin Sensetive serie er ògså veldig bra! Egnet for skandinavisk hår og utrolig mild mot hodebunn og hår, itillegg er prisen lav!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå