Gjest Snuske Skrevet 17. oktober 2006 #21 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er også en av de heldige som får brystorgasme Men det er ikke bare til å ta på puppene, og så kommer orgasmen. Det må koses, 'klypes' på en 'korrekt' måte. (kjempeforklaring om hvordan oppnå en slik orgasme ja.. )
DaYdReAm Skrevet 18. oktober 2006 #22 Skrevet 18. oktober 2006 jeg har fått brystorgasme 3 ganger typen sugde/slikket på puppene mine, plutselig kjente jeg den velkjente orgasmen nærme seg...ble ganske sjokka første gangen jah! til dere jenter med piercede brystvorter: jeg har hørt at en kan miste følelsen i brystvortene dersom man fjerner piercingene......håper ikke det skjer dere, når dere engang bestemmer dere for å ta dem ut. klem
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 18. oktober 2006 #23 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg skal ha dem til jeg er 90 og har puppene i knærne
Gjest Labellamia Skrevet 20. oktober 2006 #24 Skrevet 20. oktober 2006 Piersing høres for brutalt ut, men det andre bare må bare prøves. Takk takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #25 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg skal ha dem til jeg er 90 og har puppene i knærne ← Skulle ønske jeg var jente ...
Gjest Gjest_Amanda_* Skrevet 20. november 2006 #26 Skrevet 20. november 2006 Ok, leste i vg i dag om en gruppe studenter som skal lage et puppeleksikon. I den forbindelse ble brystorgasme nevnt som et objekt for spørsmål til anonyme kvinner. Men hva i all verden er det? og hvordan oppnår man brystorgasme? Jeg er totalt uvitenede om dette har aldri hørt om det før. ← Kanskje vi får svaret her. de har sin egen blogg og der legger de ut eksamensbesvarelsen. http://pupper.weblogg.no/
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #27 Skrevet 20. november 2006 Å heter det brystorgasme? Jeg kommer etter få sekunder om gubben leker med brystene.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 9. desember 2006 #28 Skrevet 9. desember 2006 Følg med på: pupper.weblogg.no, der står litt om brystorgasme, men mer kommer....
Gjest TsS Skrevet 11. desember 2006 #29 Skrevet 11. desember 2006 Hihi.. de har bilde av puppene mine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå