Gå til innhold

Brystorgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Labellamia
Skrevet

Ok, leste i vg i dag om en gruppe studenter som skal lage et puppeleksikon. I den forbindelse ble brystorgasme nevnt som et objekt for spørsmål til anonyme kvinner. Men hva i all verden er det? og hvordan oppnår man brystorgasme? Jeg er totalt uvitenede om dette har aldri hørt om det før. :klaske:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen heldige kvinner, jeg er ikke blant dem dessverre, oppnår orgasme rett og slett ved puppekos. :)

Endret av Pax
Skrevet

Brystorgasme er et snedig lite dyr..

Jeg har vært "borti" ei som fikk kunne få brystorgasmer, mer eller mindre lett som bare det..

utrolig fasinerende å se at dama som lå ved siden av meg fikk en orgasme bare av at jeg "lekte" med brystene hennes.. :-D

Men jeg har i etterkant at dette ikke fungere på alle, men det var morro å oppleve det, og en ganske avslappende måte å gi hu orgasme på...

de få som kan få det er utrolig heldige slik sett..

kekker

Skrevet

Jeg får er ganske følsom på puppene mine :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Brystorgasme fås ved stimulering av brystvortene, som nevnt over her.

Jeg bestemte meg på et tidspunkt for å få det, og det var det. Men jeg har skjønt at det sikkert ikke er så enkelt.

For min del var det en kombinasjon mellom å la alt gå, og samtidig fokusere på hvordan det føles å få brystene lekt med....

• Liker 1
Skrevet

Sambo og jeg kosa ganske heftig i senga en gang, med puppene i fokus.. Hadde han holdt på 10 sek til så hadde jeg kommet. men jeg trakk meg unna litt før det. Syns det var itt spesielt. Men ålreit å vite at jeg kan få det til. :sjarmor:

Han slikket og sugde, kysset og klina ;) Blir nesten litt yr av å tenke på det nå :ler:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Har fått to i hele mitt liv, og det var da jeg piercet brystvortene (tok den andre noen måneder senere) trodde jeg skulle daue på bussen, har aldri kjent lignende! Da var det bare rett hjem og ta på seg selv :ler:

Skrevet

Men får du ikke en nål gjennom brystvorta når du piercer da? :hår:

Skrevet

Siden piercing betyr at du stikker noe igjennom noe, kan det meeeget mulig stemme, ja :tunge1:

Men nå har jeg aldri vært i vaniljekategorien heller, her må det være brutalt :rodme:

Skrevet

Hørtes litt for brutalt ut. Selv etter min smak. :ler:

Skrevet
Siden piercing betyr at du stikker noe igjennom noe, kan det meeeget mulig stemme, ja :tunge1:

Men nå har jeg aldri vært i vaniljekategorien heller, her må det være brutalt :rodme:

Nåler er vanlije. Spiker er en annen kategori.

Skrevet

bring det på, kvinnehund! (det vakke nål, men kanyle! Så det så! Like feit hull som en tynn spiker, så ha!)

Skrevet

Har aldri fått orgasme av kun stimulering av bryst.. Hadde kanskje klart det om de hadde blitt stimulert lenge nok, men de blir sjelden det. Har piercing i den ene brystvorta men kan ikke si at jeg deler følelse med hun som har skrevet her tidligere... Var bare veldig vondt.. ikke særlig opphissende. Men har fått mer følelse i den brystvorta nå i ettertid, så jeg vil anbefale det for jenter som ikke har særlig følelse i brystvortene..

Skrevet

Glemte å skrive det kanskje.. Har piercing selv, og det er jo klart at det er merkbart! :sjarmor:

Men IKKE når jeg tok den. Hu som tok den, var heeelt på vidda, og brukte feil nål. Så jeg i min lyseblå singlet en gang i mai, gikk med altfor mye blod ut av puppen. Prøvde å dekke til med hånd, men en mindre hyggelig opplevelse der ja gitt..

Skrevet
Glemte å skrive det kanskje.. Har piercing selv, og det er jo klart at det er merkbart!  :sjarmor:

Men IKKE når jeg tok den. Hu som tok den, var heeelt på vidda, og brukte feil nål. Så jeg i min lyseblå singlet en gang i mai, gikk med altfor mye blod ut av puppen. Prøvde å dekke til med hånd, men en mindre hyggelig opplevelse der ja gitt..

Huff, slike erfaringer virker litt kjipere enn min ja :( Men fikk du ikke plaster på etterpå? Jeg blødde kanskje en dråpe og det var det. Huff!

Skrevet
Huff, slike erfaringer virker litt kjipere enn min ja :( Men fikk du ikke plaster på etterpå?  Jeg blødde kanskje en dråpe og det var det. Huff!

Joa, jeg fikk et lite plaster, men det RANT... Så før jeg kom meg på toget tilbake til bygda så var det gjennom singleten.. Men nå angrer jeg ikke et sekund på det.. Kunne blødd til afrika for min del. Ikke at jeg kommer til å dra tilbake for å ta en i den andre :overrasket: Nei, skrekk og gru. Så tøff er jeg ikke!

Har litt lyst på en piercing til, litt "lenger ned" hvis du skjønner ;) Men vet ikke om jeg tør det heller.. Herregud, har tatt 3 piercinger og tre tatoveringer :klaske:

Har du noen andre fancy steder, som er ålreit, med en partner tilstede?

Skrevet

Jeg har også lyst på musepiercing, men har hørt at hvis du får betennelse, så får du problemer med å få orgasme igjen? :hår: Grøss og gru!

Nei jeg holder meg til de to i puppene! Jeg klarte meg egentlig med den ene, men for det første ble den ene brystvrta større enn den andre og for det andre var det jo så godt! :ler:

Ei venninne hadde lengre nede... og ENDA lengre ned igjen, ja faktisk i kneet :overrasket: Så arret i går

Skrevet
Jeg har også lyst på musepiercing, men har hørt at hvis du får betennelse, så får du problemer med å få orgasme igjen? :hår: Grøss og gru!

Nei jeg holder meg til de to i puppene! Jeg klarte meg egentlig med den ene, men for det første ble den ene brystvrta større enn den andre og for det andre var det jo så godt! :ler:

Ei venninne hadde lengre nede... og ENDA lengre ned igjen, ja faktisk i kneet :overrasket: Så arret i går

I kneet? Nei huff! Går det an? :overrasket: Hadde ei venninne som hadde det mellom puppa, og ei anna som ahdde i nakken.. Hmm.. Ja, da holder jeg meg til de mer normale.. Hvis man tar det i forhuden, skal det ikke ødelegge noe som helst.. Det er jo bare hud.. (jeg har ihvertfall ikke tenkt på å ta den gjennom klitten) :overrasket: AU!

Kanskje vi skal utfordre hverandre :sjarmor:

Skrevet

piercing gir mersmak ja.. det kan jeg også være enig i..

Har en venninne som tok en i forhuden på klitoris.. Hadde ikke veldig problemer med betennelse og sånn hun såvidt jeg vet.. Men det var visstnok dritvondt og ta!!! Mye værre enn å ta i brystvorta.. så jeg tror ikkejeg tørr helt ennå.. må forberede meg veldig!! Gjorde det da jeg tok i brystvorta.. Sa til meg selv at det ville gjøre så vondt at jeg nesten kom til å dø.. Da endte det med at det ikke var så vondt som jeg trodde og var forberedt på.. lettelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...