Gå til innhold

Hvilket Jeans-merke?

Anbefalte innlegg

Gjest annickenskywalker
Skrevet

Hei. På skolen i dag har jeg sett flere jenter med en jeanslogo på høyre bukselomme. Merket er svart med gul skrift. Jeg har lyst å si det står Seven of Sweden.

Jeg vet at ikke noe merket heter dette, men kanskje kanskje kanskje noen av disse ordene er med? Noen som kan hjelpe meg?

Jeg tenker det kanskje kan være Nudie jeans. Og at logoen jeg har sett er Jeans of Sweden? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller Tiger of Sweden? Første jeg tenker på, men jeg er heller ingen merkefrik.

Gjest Gjesten
Skrevet

Enten 7 for all mankind eller Tiger of Sweden (men har dei jeans då??) Satse på 7 eg altså... Amerikansk designerjeans, dyre der eg har sett dei i alle fall...

Gjest Deception
Skrevet (endret)
Enten 7 for all mankind eller Tiger of Sweden (men har dei jeans då??)

Ja, Tiger har jeans. :) Den jeg har, har et lite svart merke med gul skrift på. Seven-jeansene har rød lapp med gul skrift.

Endret av Deception
Gjest annickenskywalker
Skrevet

Ja, det er nok Tiger Of Sweden!

Ehm, siden vi likevel er inne på det.. Noen som vet hva slike jeans koster?

Skrevet

Tiger jeans er ikke så veldig dyrt, 1500 eller noe. Er egen Tiger butikk nederst i hegderhaugsveien, ellers så får du det på Karanja, 4Woman, Tatler osv...

Skrevet
Tiger jeans er ikke så veldig dyrt, 1500 eller noe. Er egen Tiger butikk nederst i hegderhaugsveien, ellers så får du det på Karanja, 4Woman, Tatler osv...

Jeg syns det var ganske dyrt, jeg :ironi: Men hei, alt er relativt :ler:

Skrevet
Jeg syns det var ganske dyrt, jeg  :ironi: Men hei, alt er relativt  :ler:

Og jeg synes ikke det er dyrt. De fleste jeansene jeg har kjøpt i det siste koster 3000++. Og Tiger er IKKE ett spesielt dyrt eller ekslusivt merke, men har enkelte okkay ting. Desverre synes jeg kvaliteten på mye av det er ganske dårlig

Skrevet (endret)

Skal jeg bruke mer enn 600 kr på en bukse, skal passformen være eksepsjonell bra og stoffet være slitesterk.

Dyreste buksa mi koster 1200 kr. Helt høl i huet å bruke så mye penger på ei bukse, men det var belønning til meg selv for å ha gått ned masse i vekt.

Folk må bruke pengene sine på hva de vil. men jeg skjønner ikke hvordan ungdom som går på skole har råd til det, det skjønner jeg virkelig ikke.

Endret av niomi
Skrevet (endret)

Kjøpte meg en Tiger bukse i helgen, den kostet 1299 kr, tror det er den prisen jeansene ligger på..

Endret av Odense
Gjest Deception
Skrevet
Kjøpte meg en Tiger bukse i helgen, den kostet 1299 kr, tror det er den prisen jeansene ligger på..

Det varierer nok med modell. Jeg prøvde en Tiger-modell i forrige uke som kostet 1000 kroner, men jeg har også en bukse derfra som kostet 1299, som den du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...