Gjest Revenka Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 I høst kjøpte jeg en kåpe som jeg ble øyeblikkelig forelsket i da jeg så den i butikkvinduet. Kjøpte den uten å tenke for den var jo så fin. Den henger i skapet med prislappen på og jeg ser ikke på den engang når jeg skal ta på meg yttertøy. Men den var jo så fin i butikken...
FashionySara Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 jeg elsker jakker..vesker og sko..og "bomkjøper" ofte mest der. Feks kjøpte jeg 2 jakker tidligere i høst..en kåpe og en jakke er vel riktigere å si. Kåpen har jeg begynt å mislike etter 1 gangsbruk..(føler meg lav i den)..og liker ikke knappene på jakken.. sikkert hundre andre bomkjøp..
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 I sommer kjøpte jeg sko, dyre, gigahøye og dødslekre! Trengte noen übersexy sko for å føle meg fin og gå på byen... Jeg gikk på byen, etter ca ti minutter klarte jeg ikke å gå på byen mer.... Føltes som jeg gikk på proteser... Jeg måtte ta taxi hjem, klarte ikke engang å gå til trikken.... Nå omtales skoene kun som puleskoene Jeg viser dem av og til fram, og alle er enige om at det er noen sinnsykt "hotte" sko
~*Unni*~ Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Det gjør iallefall ikk enoe om man gjør et lite bomkjøp her i kveld: www.oktoberrosa.com for det går til en god sak....
Gjest -eline- Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har det med å kjøpe sko etter en lang dag med shopping... det kommer det sjelden noe godt ut av... Har to par kjempefine ballerinasko som er kjøpt et halvt nummer for store, og dermed gir schvære sår på hælene. Kjempeirriterende, har brukt begge de 2 og 3 ganger og det er ikke slik at de kommer til å bli bedre når de er inngått, det er bare det at de er bittelitt for store. Burde legge de ut på QXL, de kosta vel 8-900 kr samlet...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Mine bomkjøp har stort sett vært salgsvarer der jeg har vært mest forelska i prisen. Når jeg kjøper dyrere ting så tenker jeg meg ganske godt om før jeg handler, og gjør dermed sjeldent bomkjøp.
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Det værste bomkjøpet mitt var noen dyre støvletter jeg kjøpte i en størrelse for liten. "Måtte" ha dem den dagen, og kunne ikke vente til de fikk de inn igjen i riktig størrelse. Får store åpne gnagsår på hælene etter omlag fem minutters gange. De er flotte, men rett og slett helt ubrukelige. De står nå kun til pynt. Det har også blitt noen bomkjøp på sminke fra SN med tiden
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 En flaskegrønn bolero på Indiska. Hadde stoooore planer, men den ble aldri brukt. Og et par sko jeg kjøpte nå i sommer. Har lært med aldri kjøpe sko som ikke er anatomiske. Kjipt, for skoene var fine. Brune, litt ballerinaaktig, men det var som å gå på papir. Vondt i beina.
Tartar Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Bomkjøp ja,kjøpte flotte høye sorte støvletter med skikkelige høye hæler til 1200kr.Aldri blitt brukt,de ligger i skapet å støver ned. Har aldri brukt høye hæler og skjønner jo nå at man må ha mange års trening fra lav hæl og oppover til høy hæl. He he! Sure penger ble blakk resten av mnd. men men! Slikt må til neon ganger:)
Colargol Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Ikke så mange, men noen har det jo blitt. Det køpet jeg angrer mest på nå den siste tiden er en rød kåpe. Jeg kjøper veldig mye klær på secondhand (elsker København K), men denne kåpa fant jeg at annet sted og prisen var jo selvfølgelig deretter. Kåpa var fin den -i butikken! Føler meg som en hvalross i den, den har dobbel knepping og ja uff.... Det herlige var at jeg fant en grønn kåpe secondhand en stund etterpå, og den satt som bare det -er yndlingen over alle yndlinger. Og den røde da? Hmmm...hvor får man egentlig kjøpt møllkuler hen? :klø:
Gjest Deception Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg bomkjøper lite, for stort sett tenker jeg masse enn-hvis-om før jeg kjøper noe, og spesielt når det gjelder klær og sko. Jeg har nok bomkjøpt litt sminke som ender opp med å ikke bli brukt, eller en mascara som viser seg å ikke være så bra som de hevdet i butikken, men utover det er det lite.
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er ikke en utpreget impulskjøper. Men kjøpte en gang noen grå støvletter som var satt ned til 100,-. Da var jeg et lett bytte... De begynte å gnage skikkelig i glidelåsen ved første gangs bruk. I tillegg var de veldig rare, og gjorde at jeg fikk lange føtter. De ble gitt bort.
Gjest Virvel Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 Har to par sko som bare har blitt brukt én gang hver. Fikk svære, åpne sår av dem. Så kjøpte jeg en topp i sommer som jeg var ganske usikker på allerede i prøverommet, men jeg hadde gått i byen en hel dag uten å finne noe som helst, så jeg kjøpte den bare for å få med meg et eller annet hjem. Jeg har så vidt brukt den, men følte meg skikkelig ukomfortabel. Den er helt umulig, sklir oppover på magen og ned over den ene skulderen samtidig. Yuk. Burde bare kvitte meg med den. *notere at den skal med på neste Fretex-lass*
Søtpotita Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Mest bomkjøp innanfor sko, jakker og sminke.
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #15 Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg kjøpte i fjor høst/vinter en halvlang kåpe som var brun. Veldig fin, men stoffet er vevd så løst at det skal ingenting til før jeg må frem med pinsetten for å dytte inn løse tråder. Tenkte ikke på det når jeg stod i butikken på en kald, snøete høst/vinterdag med den tykke deilige jakka mi i en pose. En sjarmerende fugl hadde nemlig etterlagt en omfattende hvit og grå signatur på den. Jeg MÅTTE bare ha meg en jakketing der og da, før jeg frøs meg blå. Endret 17. oktober 2006 av Saeria
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #16 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg gjør flere bomkjøp i uka.. er en sucker for ting på salg og kjøper dessuten en del klær som er såpass spesielle/sære/trendy at de kun er dritkule i en uke og så er jeg lei og bruker dem aldri igjen. Jeg faller også for reklamer og sminkekampanjene på HM, så jeg kjøper nye mascarer og slikt støtt og stadig selv om jeg egentlig ikke trenger en ny. Tror jeg lider litt av shoppegalskap Gleden av å shoppe overstiger ofte gleden jeg har av selve produktet i ettertid.. Men så lenge det er billige ting, så angrer jeg ikke så fælt. Det verste bomkjøpet jeg har gjort er en skinnjakke til 900 spenn som jeg bestilte på nettet fra USA. Når den endelig kom i posten syntes jeg ikke den var kul lengre, og har bare brukt den et par ganger fordi jeg følte jeg måtte!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #17 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har en forkjærlighet for kjoler, og ser jeg en jeg elsker i butikken bare MÅ jeg ha den. Problemet er at jeg ikke er noe kjolemenneske, så alle de fine kjolene blir stort sett hengende i skapet til pynt. Men en dag når jeg får en datter blir hun glad for hva mamma har samlet opp gjennom årene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå