Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 For en tid tilbake var det en tråd om hvilke kjendisjenter typen din liker. Hvem liker din kjære?
animelona Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Han har faktisk aldri nevnt noen han liker...
soir Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Eksen min ble drittsur når jeg fortalte henne at jeg synes at Mari Grydeland er Norges søteste jente Tror ikke jenter er så keen på å vite hvem deres kjærester har våte drømmer med...
Gjest ts av tråden nakne, lekre damer Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Han liker Marilyn Monroe, Kim Basinger, Pamela Andersson osv. Han liker stort sett bare blonde damer, helst med store pupper og en snerten bak. Han liker også at damene er veltrente som fitness-damene, men blonde da også. Heldigvis passer jeg til beskrivelsen ovenfor selv også, men kunne nok med fordel vært litt mer veltrent. Rumpa mi er bl.a. blitt betegnet som for flat.
Amalie_85 Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 True, jeg vil helst ikke vite hvem han kunne tenkt seg. Jeg lever lykkelig uvitende om at han bare har øyne for meg. Jeg vil helst slippe å ha sex med han å tenke på om han tenker på meg eller noen andre.
animelona Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Eksen min ble drittsur når jeg fortalte henne at jeg synes at Mari Grydeland er Norges søteste jente Tror ikke jenter er så keen på å vite hvem deres kjærester har våte drømmer med... ← Inntil du sa det så trodde hun kanskje at HUN var norges søteste jente (iallefall i dine øyne)... Ikke rart hun ble sur... Det hadde jeg også blitt, selv om jeg vet at jeg ikke er dritsøt, så vil jeg gjerne leve i illusjonen om at typen min synes det...
Gjest Lanyah Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Han har sagt Cameron Diaz, men jeg bare , for jeg selv synst ikke hun er så lekker... Ògså har han en plakat av puppemodellen Jordan på veggen som har hengt der i 4 år...!, han som sier silikon er så stygt osv.!
Gjest Lanyah Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Inntil du sa det så trodde hun kanskje at HUN var norges søteste jente (iallefall i dine øyne)... Ikke rart hun ble sur... Det hadde jeg også blitt, selv om jeg vet at jeg ikke er dritsøt, så vil jeg gjerne leve i illusjonen om at typen min synes det... ← Jeg ògså...!
Gjest ElisabethH Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 Han har nok et godt øye til både Angelina Jolie, Madonna og Zeta-Jones. Men ærlig talt, selv jeg synes jo de er lekre, så jeg kan ikke akkurat laste ham for det. Ikke synes jeg det er særlig truende heller ← Akkurat de samme som min type
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 For en tid tilbake var det en tråd om hvilke kjendisjenter typen din liker. Hvem liker din kjære? ← Janis Joplin
Gjest squeeky Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Mannen min synes Charlize Theron, Catherine Zeta Jones, Beyonce, Agelina Joline er vakre....det synes jeg også...
Ciara Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 Han liker mørke, nette jenter. Andrea Corr har han sagt han synes er veldig pen. I tillegg liker han Angelina Jolie, i likhet med millioner andre menn
Ciara Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Kom på at han også har sans for Audrey Tautou. Jeg synes han har god smak, jeg
FashionySara Skrevet 17. oktober 2006 #15 Skrevet 17. oktober 2006 han liker bare meg..sådetså. .*tror jeg jeg ja* neida..siden jeg stadig kommentarer"han er såå kjekkk.."blabla..får han også lov til å SYNES AT ANDRE JENTER ER PENE! men ikke mer enn det!
Aquila Skrevet 17. oktober 2006 #16 Skrevet 17. oktober 2006 Vet ikke hva det er med henne, men samboeren min - og flere andre guttekompiser av meg synes Tone D. Aaberge er det store. Er endel andre jenter jeg heller ville hatt med i senga sammen med meg og samboeren før henne, men OK Han må få like det han ser.... hehe
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #17 Skrevet 17. oktober 2006 Eksen min ble drittsur når jeg fortalte henne at jeg synes at Mari Grydeland er Norges søteste jente Tror ikke jenter er så keen på å vite hvem deres kjærester har våte drømmer med...← Det stemmer!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 17. oktober 2006 #18 Skrevet 17. oktober 2006 Eneste jeg har fått "dratt ut av han" er at han liker/likte J.Lo. Kanskje det er derfor han valgte meg da, for jeg har fått høre at jeg ligner litt på henne
Gjest niomi Skrevet 17. oktober 2006 #19 Skrevet 17. oktober 2006 Aner ikke, og det bryr meg ikke, heller.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #20 Skrevet 17. oktober 2006 Slanke, små, mørke Vel, han fikk en av tre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå