Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Skoene rekker til oppfor ankelen Tuppen er svart mens resten er beige Snøring oppover Skoene tror jeg har blitt sett på diverse kjendiser i fjellet... :klø: Det er en krftig og robust sko Tror det er ull/varmt for inni tror nesten jeg kan gi opp..har bare et bilde av de inni hodet mitt... Poster dette på sport & fritid og klær & velvære for best mulig resultat....
Hu i Svingen Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Det er altså en fjellstøvel/fritidssko?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 ja, det er mer en slags vintersko. Med hvitt ull for inni (tror jeg..) uff det er ikke så mye jeg kan si om skoen..har kun sett den på bilde for lenge siden. Den er nok ikke passende til å bruke på tur i fjellet, men super å gå i når det er mye snø... tuppen er sort og jeg tror kanskje at det er ett sort belegg helt nederst rundt hele skoen også. Resten erbeige:) Vil tro at den ligger på 1000+ ,-
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= minner om formen på denne bare at den er for voksne, og at det som er rødt er beige..
Gjest niomi Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 De var veldig inn i fjor, men har ikke sett de i år. Fantes ihvertfall på sportsbutikker i fjor. Husker ikke hva de heter, men vet de hadde de på Anton sport i fjor.
Gjest niomi Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg fant, jeg fant! http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=218&pid=4328
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 jaaa!!!! tuusen hjertelig!! de var ikke helt som forventet men nå har jeg hvertfall fåtts ett skikkelig på de..så de bare på et bilde i fjor! Helt utrolig:)takk!!
Latee Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Vet jeg har sett noen fra Timberland, men kan ikke finne de igjen. Tror jeg har sett noen ute i butikk også. På Urban Shoes tror jeg det var.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Disse bestilte jeg tidligere i høst fra Josefssons, men det ser ut som de er utsolgt nå. Synes de er litt finere. Columbia har mange fine lignende sko, desverre er de litt vanskelig å få tak i i Norge virker det som. Ellers har Coop obs! hatt en billigere versjon med ullfor, disse brukte jeg i fjor og de var også gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå