Gå til innhold

Pronovias!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Nå har jeg ENDELIG bestemt meg for kjole! Fant kjolen MIN i dag!! Det var en Pronoviaskjole, mener jeg bestemt - enkel kjole med chiffonermer. Tror nok den er fra årets kolleksjon. Nå tenkte jeg at jeg skulle ta en kikk på Pronovias sine sider, for å se om den var der. Men jeg kommer meg ikke inn på den sida, jeg. Den blir bare helt svart, og så står det et eller annet 'flash'... Noen som vet om noen plass på internett der jeg kan se de nye kjolene fra Pronovias???

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernesol
Skrevet

Hei Pip,

jeg skal også ha Pronovias-kjole!!

Prøv på pronovias.com. Hvis ikke det fungerer, kan du gå inn på ramonadesign.se. Lykke til;-)

Klem fra Stjernesol :)

Skrevet

Takk for tipset, stjernesol! Men pronovias.com er den siden jeg ikke fikk fram, og på ramonadesign hadde de iallefall ikke noen kjole i den stilen jeg skal ha... Hmm... Men jeg er ganske sikker på at det var Pronovias, ja! Men det var jo ikke så fryktelig mange kjoler de hadde bilde av der, da - på brudesalongen hadde de jo en hel bok med årets modeller...

Jeg får nok lete videre! :D

Skrevet

:D Hei Pip

Jeg har også funnet en Pronovias kjole og den prøvde jeg hos Kristins brudesalong i Lillestrøm. Prøv å se på siden deres kristinsbrudesalong.no. Du kan også lete på hjemmesidene til andre salonger, det gjorde jeg for å finne igjen kjolen. Lykke til. :D

Skrevet

:D Hei Pip

Jeg har også funnet en Pronovias kjole og den prøvde jeg hos Kristins brudesalong i Lillestrøm. Prøv å se på siden deres kristinsbrudesalong.no. Du kan også lete på hjemmesidene til andre salonger, det gjorde jeg for å finne igjen kjolen. Lykke til. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...