Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte Sex og Singelliv - Den komplette serien på dvd forrige uke, men det er noe galt med diskene (eller dvdspilleren?).

Bildet skifter stadig mellom svart/hvitt og farger, og da jeg prøver å spille episode 4 og 5 av sesong 2, stopper hele dvden av seg selv. Når jeg slår den på igjen, setter den seg til å spille episode 1.

Noen som vet om det kan være spilleren eller disken?

Skrevet
Jeg kjøpte Sex og Singelliv - Den komplette serien på dvd forrige uke, men det er noe galt med diskene (eller dvdspilleren?).

Bildet skifter stadig mellom svart/hvitt og farger, og da jeg prøver å spille episode 4 og 5 av sesong 2, stopper hele dvden av seg selv. Når jeg slår den på igjen, setter den seg til å spille episode 1.

Noen som vet om det kan være spilleren eller disken?

Antagelig en kombinasjon. Det som antagelig skjer er at det er så mange feil på platen at feilkorrigeringen i maskinen ikke takler det. Andre maskiner kan klare det. Har en plate som får spilleren min til å gi opp. Platen lar seg greit avspille på PC-en.

Skrevet

Kjipt. :forvirret:

Nå har den begynt å spille seg av på fransk og med fransk tekst også.

Takk for svar!

Skrevet

Det er nok innebygd en "Good Taste" sperre i DVD'en. Prøv med en annen serie.

Skrevet

Jeg gidder i hvert fall å finne frem en annen DVD og prøve denne.

Hva konklusjonen ?

Evnt stikke over til naboen med Singelt Sexliv til naboen, og teste den i h*n's dvd.

Hva er konklusjonen ?

Gidder tom å stikke innom butikken jeg handlet DVD'en, smelle den i bordet, og si; "dette er bare noe shit" (selve DVD'en altså...) gi meg en ny, eller fortrinnsvis, annen dvd!"

;)

Skrevet
Jeg gidder i hvert fall å finne frem en annen DVD og prøve denne.

Hva konklusjonen ?

Alle andre dvder jeg har funker så det er ikke spilleren det er noe gærent med.

Gidder tom å stikke innom butikken jeg handlet DVD'en, smelle den i bordet, og si; "dette er bare noe shit" (selve DVD'en altså...) gi meg en ny, eller fortrinnsvis, annen dvd!"

Kjøpte den på nettet og jeg har allerede klaget og skal få ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...