Gjest mela Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg kjøpte Sex og Singelliv - Den komplette serien på dvd forrige uke, men det er noe galt med diskene (eller dvdspilleren?). Bildet skifter stadig mellom svart/hvitt og farger, og da jeg prøver å spille episode 4 og 5 av sesong 2, stopper hele dvden av seg selv. Når jeg slår den på igjen, setter den seg til å spille episode 1. Noen som vet om det kan være spilleren eller disken?
skrue Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg kjøpte Sex og Singelliv - Den komplette serien på dvd forrige uke, men det er noe galt med diskene (eller dvdspilleren?). Bildet skifter stadig mellom svart/hvitt og farger, og da jeg prøver å spille episode 4 og 5 av sesong 2, stopper hele dvden av seg selv. Når jeg slår den på igjen, setter den seg til å spille episode 1. Noen som vet om det kan være spilleren eller disken? ← Antagelig en kombinasjon. Det som antagelig skjer er at det er så mange feil på platen at feilkorrigeringen i maskinen ikke takler det. Andre maskiner kan klare det. Har en plate som får spilleren min til å gi opp. Platen lar seg greit avspille på PC-en.
Gjest mela Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Kjipt. Nå har den begynt å spille seg av på fransk og med fransk tekst også. Takk for svar!
PoolBoy Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Det er nok innebygd en "Good Taste" sperre i DVD'en. Prøv med en annen serie.
PoolBoy Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg gidder i hvert fall å finne frem en annen DVD og prøve denne. Hva konklusjonen ? Evnt stikke over til naboen med Singelt Sexliv til naboen, og teste den i h*n's dvd. Hva er konklusjonen ? Gidder tom å stikke innom butikken jeg handlet DVD'en, smelle den i bordet, og si; "dette er bare noe shit" (selve DVD'en altså...) gi meg en ny, eller fortrinnsvis, annen dvd!"
Gjest mela Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg gidder i hvert fall å finne frem en annen DVD og prøve denne. Hva konklusjonen ? ← Alle andre dvder jeg har funker så det er ikke spilleren det er noe gærent med. Gidder tom å stikke innom butikken jeg handlet DVD'en, smelle den i bordet, og si; "dette er bare noe shit" (selve DVD'en altså...) gi meg en ny, eller fortrinnsvis, annen dvd!" ← Kjøpte den på nettet og jeg har allerede klaget og skal få ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå