Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Når jeg har hatt sex i det siste har hele de indre kjønnsleppene blitt så store og svulmene (av opphisselese vil jeg tro..) at etter vi har holdt på i ca 20 i ulike stillinger blir jeg sår! det er mer som at jeg blir ekstremt følsom der nede, og når jeg skal ta på trusen etterpå gnisser av og til de indre kjønnsleppene i trusen og svulmelse går ikke ned før etter ett par timer.. er dette normalt? I tillegg føler jeg at jeg hovner opp i sjeden etter en stund og at det blir ekstra trangt..han kjenner ikke til dette da... En kjappis går greit men blir det lenger enn 20 min må jeg avbryte.. uff..
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Blir du sår i huden eller er det vevet som blir ømt? Om du blir sår er det aknskje fordi det "går tomt" for fuktighet, jeg har iallefall litt problemer med å produsere nok væske til å holde 20 min full fres....
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 det er en blanding av begge deler ... skal kjøpe glidemiddel da men er det ormalt at når en skal ha sex så smetter pikken sjusjv rett inn hos dere? for vi må holde på litt og gjøre det litt forsiktig og så når den har blitt litt våt så går den inn.. har lest så mye om vestibullit(?) og vaginisme at jeg er jo redd jeg har det! (selv om jeg egentlig ikke tror det..) blir sikkert mer anspent på grunn av at jeg tenker så mye på det. +at typen min sier han blir skuffet når vi må avbryte. Men dt varer bare de første 5 minuttene å så er han ikke det lenger. Hn er bare ærlig sier han,men det er litt sårt å vite...
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 +at typen min sier han blir skuffet når vi må avbryte. Men dt varer bare de første 5 minuttene å så er han ikke det lenger. Hn er bare ærlig sier han,men det er litt sårt å vite... ← Må dere avslutte helt da? Har hatt perioder hvor vi har måttet avbryte penetreringene av ulike årsaker, men da har vi bare fortsatt med oralsex eller “håndarbeide”
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Må dere avslutte helt da? Har hatt perioder hvor vi har måttet avbryte penetreringene av ulike årsaker, men da har vi bare fortsatt med oralsex eller “håndarbeide” ← Var sammen med en dame en gang som var så trang at det var nesten umulig å komme inn i henne. Hun hadde antakelig vaginitt eller vaginisme eller hva det kalles. Søt dame, men sexen ble jo nesten helt håpløs. Jeg gav fort opp. Har senere hørt at hun er singel i en alder av 35, og at hun har blitt dumpet 2-3 ganger etter meg. Jeg vet jo årsaken. Denne "tilstanden" bør vel behandles av en psykolog.
Gjest niomi Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Puler dere så lenge i strekk? Vi kan ha sex leeenge, men selve humpinga er som regel over på 10 minutter.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Var sammen med en dame en gang som var så trang at det var nesten umulig å komme inn i henne. Hun hadde antakelig vaginitt eller vaginisme eller hva det kalles. Søt dame, men sexen ble jo nesten helt håpløs. Jeg gav fort opp. Har senere hørt at hun er singel i en alder av 35, og at hun har blitt dumpet 2-3 ganger etter meg. Jeg vet jo årsaken. Denne "tilstanden" bør vel behandles av en psykolog. ← Hehe, kanskje jeg har hatt flaks som fant en partner som var såre fornøyd med sex uten penetrering i et års tid og at jeg ikke møtte deg Hadde vel endt med irritasjon hos begge parter. (Var for øvrig ikke vaginisme som var årsaken hos meg, men at jeg var jomfru og at jeg ikke stolte tilstrekkelig nok på prevensjon til at jeg ville ta den sjansen før jeg følte meg trygg på at jeg kunne ta hånd om et barn, og samarbeide med barnefaren etter et eventuelt brudd.)
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 har en vaginisme er det jo nesten umulig å trenge inn i skjeden. Det går fint hos meg, men blir som sagt øm og sår. Men da er det inn og ut i 20 min og da så kanskje ikke så rart..problemet er bare at typen ikke forstår det! Hvordan mener du at du har sex lenge men t selve humpingen bare varer i 10 min?
Gjest niomi Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Vi koser, har oral- og håndsex, egger hverandre opp, samboeren min elsker å leke med meg med "lille hjelper" (vibratoren min), jeg bruker munnen på han, gang på gang til det nesten går, men lar det ikke gå for han (han vil ikke), onanerer han med massasjeolje, etc., etc., etc. Så når vi først puler, går det fort og hardt og brutalt og det varer ikke særlig mange minuttene, nei... Like greit er det, for jeg er veldig trang, og blir sår med for mye "inn og ut".
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 okai, alt det gjør vi før de 20 minuttene..holder ofte på i en time med alt inkludert.. Han holder ut veldig lenge da... Gud, hvor jeg ønsker meg en kjappis!!
Gjest niomi Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Hadde jeg aldri orket. Så han hadde nok sjelden fått fullført hos meg, for å si det sånn. Å pule så lenge er jo virkelig ikke godt! Vi har da alle vært borti øl-pikker, og jeg har avbrutt mangt et samleie fordi jeg hadde vondt. Skjønner ikke at du gidder, jeg, når du bare blir sår og får dårlige minner... Må jo være ett eller annet han kan gjøre for å "eksplodere" litt før. Ellers får han rett og slett ha det som mange damer - de kommer helt i mål kun veldig sjelden.
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 Vi hadde forspill, selve pulingen tok to minutter. Måte på med 20 minutter da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå