Yme Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Halvparten av rammen min dævva, for noe uker siden. Nå får jeg nesten ikke spilt noenting lengre, å det er sjipt! Akkurat nå har jeg en litt ustabil athlon xp 1,6 Ghz med 500 ram og masse aant dritt... Ganske bra skjermkort og lyd osv. Det jeg lurer på, er om jeg enten bare ska kjøpe meg ny ram (koster 1000 kr for 1 gig med den rammen jeg trenger), eller om jeg bare ska kjøpe en billig data (rundt 4000 kr tipper jeg) å stappe inn det gamle skjermkortet og lydkortet mitt inn i den. Er ikke sikker på hva som er lurest. Kan vel få en brukbar "ferdig data" til 4500 kr, hvis jeg ikke trenger skjermkort, skjerm og alt det der... Så, enten bare kjøpe 2 gig ram 8 2000 kr), eller en ny data med 1 gig ram og dobbelt så bra prosessor? (4500 kr på del, så jeg kunne vel fått den billigere enn det også, om jeg kjøpte deler og satt sammen sjæl)
~white lady~ Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Typen foreslår ny data (Ja, han har peil)
Yme Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Typen foreslår ny data (Ja, han har peil) ← Den er grei! Det er bare litt vansklig med alle dissa nymotens tingene... Kunne det her før, men så hadde jeg pause ett år å dermed fantes det jo dual core og alt mulig piss, som jeg ikke skjønner no av
Yme Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2006 Kjøp 1gb med ny ram og installer Windows på nytt. Ikke noe vits i større prosessor for å få spillet til å gli bedre dersom du har bra grafikk-kort. Edit: Skriveleif ← Joa, men det kommer jo nye spill etterhvert og da... 1,6 ghz er jo ingenting lengre, så jeg tror jeg bare sparer opp 2000 til, så kjøper jeg en ny dårlig data
Gjest Tweek Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vil å anbefale ny, likegreit det. Da jeg kjøpte ny mac, kjøpte jeg med større ram.
Yme Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vil å anbefale ny, likegreit det. Da jeg kjøpte ny mac, kjøpte jeg med større ram. ← Mac er gej! PC er mye billigere, bedre og dårligere!
Gjest Tweek Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Mac er gej! PC er mye billigere, bedre og dårligere! ← Haha! Men jeg har intel-mac så jeg har begge deler Men til spilling vil jeg anbefale PC uansett.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Haha! Mannfolk kjøper jo ikke Mac! Men det til side, skal du ha en skikkelig spill-PC, så må du nok regne med å bruke noen lapper. Billig-PC fra Expert eller Elkjøp er ikke spesielt godt egnet. Jeg ville foreslått å bestille en selvkomponert PC fra Komplett, Mamoz eller en av de andre nettbutikkene. Har du deler fra den gamle maskinen du kan bruke, så må du selvsagt sørge for at komponentene du bestiller er kompatible med de du har.
Gjest Tweek Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Sef kjøper mannfolk mac! Mannete mannfolk med stil kjøper dem
Gjest KATTAstrofe Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Haha! Mannfolk kjøper jo ikke Mac! ← Pff, gjør de vel!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 <quote>Sef kjøper mannfolk mac! Mannete mannfolk med stil kjøper dem</quote> Mannete mannfolk driter vel i stil!
Gjest Tweek Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 Mannete mannfolk driter vel i stil! ← Nei, de som kjøper mac er de som faktisk ikke gjøre det!
Yme Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) De nye intel mac greiene er jo piss da! Fulle av barndomssykdommer, men de kommer vel til å funke bra etterhvert... Det er jævli kult hvis du greier å gjøre den om til en smacbook da! Hvis du dunker på den enes siden av skjermen, så skifter den desktop! Det er klart man må ha en drittbra data for å spille, men det har jeg ikke råd til nå. Den jeg har frafør var sån nårn var ny, pluss at jeg har bytta ut deler etterhvert. Tenkte jeg sku kjøpe en som hadde bedre prosessor og mer ram, for alt aant har jeg frafør. PS. Det er bare ekle sossegutter som bryr segh om stil. Menn som bruker mac er enten homser, eller grafisk designere! Endret 23. oktober 2006 av Yme
Gjest Tweek Skrevet 23. oktober 2006 #14 Skrevet 23. oktober 2006 De nye intel mac greiene er jo piss da! Fulle av barndomssykdommer, men de kommer vel til å funke bra etterhvert... Det er jævli kult hvis du greier å gjøre den om til en smacbook da! Hvis du dunker på den enes siden av skjermen, så skifter den desktop! Det er klart man må ha en drittbra data for å spille, men det har jeg ikke råd til nå. Den jeg har frafør var sån nårn var ny, pluss at jeg har bytta ut deler etterhvert. Tenkte jeg sku kjøpe en som hadde bedre prosessor og mer ram, for alt aant har jeg frafør. PS. Det er bare ekle sossegutter som bryr segh om stil. Menn som bruker mac er enten homser, eller grafisk designere! ← Intel mac er faktisk genialt. Jeg har en så det vet jeg bedre enn deg Men hvis du er så nerd at du kan kjøpte større ram og en prossesor for så å mekke sammen til kan du jo gjøre det hvis det er bare det du trenger
Yme Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Intel mac er faktisk genialt. Jeg har en så det vet jeg bedre enn deg Men hvis du er så nerd at du kan kjøpte større ram og en prossesor for så å mekke sammen til kan du jo gjøre det hvis det er bare det du trenger ← Jeg kan det, men jeg er en tiltaksløs dritt av en taper, pluss at da må jeg ha nytt kabinett og hovedkort også, å det er så dritt å leite etter ting som passer sammen(siden det ikke er alle hovekort som passer i alle kabinetter osv.), at jeg heller betaler litt mer å kjøper en som er satt sammen frafør Mye greiere for meg, siden det har kommi så mye nytt og fænsi siden sist jeg bygde en data... Blir så forvirra Hmm... MEN!!!! Troru kansje de fortsatt lager hovedkort som passer i det gamle kabinettet jeg har? Det kan jeg jo prøve å finne ut av, så kansje jeg sparer litt penger (det er lurt, siden jeg ligger godt i minus hehe) Endret 23. oktober 2006 av Yme
Gjest Tweek Skrevet 24. oktober 2006 #16 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg vet ikke, kan ikke mye om data Men går vel sikkert ann vil jeg tro.
Boyah Skrevet 11. januar 2007 #17 Skrevet 11. januar 2007 Intel Mac... vel.. jeg kjøpte en MacBook den uken den kom ut, gjett om jeg angrer... nå har den vært på verksted 2 ganger, og nå har batteriet bare sluttet å virke.. Jævla møkkamaskin.. Skulle aldri solgt PowerBooken min... Ikke at jeg ikke kommer til å kjøpe Mac nestegang da.. hehe... Men faen heller, synes de kan levere bedre kvalitet! Og hva i all verden skjedde med servicen!? Første iBooken jeg hadde.. når den gikk i stykker kom det en mann og hentet den på døra, og ga meg lånemaskin! Når PowerBooken gikk i stykker måtte jeg selv gå til posten og poste den, og jeg fikk ikke noe tilbud om lånemaskin.. Med MacBooken måtte jeg faktisk reise helt inn til oslo for å levere den hos OfficeLine selv! Apples kundeserivce blir verre og verre etterhvert som de blir med populære! Det er kjempesynd... Men Yme! Huuumu! Kjøp deg en Mac Mini.. og en Xbox 360.. så spiller du Xbox online og har macen til andre ting!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. januar 2007 #18 Skrevet 11. januar 2007 Vi har ikke hatt et eneste problem med vår Mac.
Yme Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. januar 2007 Intel Mac... vel.. jeg kjøpte en MacBook den uken den kom ut, gjett om jeg angrer... nå har den vært på verksted 2 ganger, og nå har batteriet bare sluttet å virke.. Jævla møkkamaskin.. Skulle aldri solgt PowerBooken min... Ikke at jeg ikke kommer til å kjøpe Mac nestegang da.. hehe... Men faen heller, synes de kan levere bedre kvalitet! Og hva i all verden skjedde med servicen!? Første iBooken jeg hadde.. når den gikk i stykker kom det en mann og hentet den på døra, og ga meg lånemaskin! Når PowerBooken gikk i stykker måtte jeg selv gå til posten og poste den, og jeg fikk ikke noe tilbud om lånemaskin.. Med MacBooken måtte jeg faktisk reise helt inn til oslo for å levere den hos OfficeLine selv! Apples kundeserivce blir verre og verre etterhvert som de blir med populære! Det er kjempesynd... Men Yme! Huuumu! Kjøp deg en Mac Mini.. og en Xbox 360.. så spiller du Xbox online og har macen til andre ting! ← Ja og ja... Jeg skal kjøpe enleraan mac laptop ting, når jeg har råd, å den jævla xBoxn er på vei! Det kan bare hende at det tar litt tid først... Men jeg skal ha den kule telefonen også! Åj, jeg må skaffe meg jobbsann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå