Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

.. men jeg må si at jeg sliter litt med betegnelsen frue jeg da :ler: - får litt bilde i hodet av Fru Grosserer Hansen el. gjerne med litt blått hår osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Fantastisk! Jeg er med! Jeg vil ha laminert medlemskort!!!
Gjest Deception
Skrevet

På medlemsmøtene drikker man sherry, i hvertfall.

:også "gammel dame" i denne sammenhengen"

:hoho:

Og jeg har en sminkesamling nok til å betjene en middels stor norsk by, hvis det kvalifiserer.

Skrevet

Du verden som denne tråden spora av :ler:. Laminert medlemskort og sherry er jo en selvfølge for oss som har levd en stund... Er det interesse for det, kan jeg alltids opprette en dagbok for oss. I morra da, trøtt no :sove:

Skrevet

Medlemskort laminert i sherry...

*takker pent nei*

Skrevet

Det stod da vitterlig laminert medlemskort OG sherry. Ta på dem lesebrillene frue.

:ler:

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke skjønne at noen syns disse "fine" fruene med kålsvart hår, ceriserosa lebestift og svart eyeliner i leoparddrakter er fine.. Det var vel ikke slike dere tenkte på???? :S

Skrevet

feil - ikke medlem nr 5. Nr 9 kanskje?

Men jeg liker ikke sherry da.. :sjenert:

Skrevet
feil - ikke medlem nr 5. Nr 9 kanskje?

Men jeg liker ikke sherry da.. :sjenert:

.. det skal vi nok klare å lære deg :ler:

Skrevet
Medlemskort laminert i sherry...

*takker pent nei*

.. hva hvis det bli marinert i sherry i stedet da???

Skrevet

Jeg kan vel kanskje styre meg noe når det gjelder knall blå øyenskygge, men jeg syns det er flott og noe rørende ved eldre damer som staser seg opp.

Husker spesielt en gammel dame jeg så for noen år siden i England. Hun var krokrygget og det så ut som det ikke var så lett for henne å komme seg fremover. På bena hadde hun knall røde lakkstøvletter med bitte litt hæl og hun holdt i en knallrød paraply!

Hun så så søt og fin ut der hun gikk med de fargerike accessoriene sine og jeg ble så glad av å se henne. Tenkte at hun sikkert var litt nøye på at ting skulle se ordentlig ut og at hun hadde tatt seg bryet med litt hæl i en alder hvor mange foretrekker flate fotformsko....

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å bli en sånn gammel og flott dame som sminker seg, går ofte til frisøren, og bruker flotte klær!

Jeg synes det er kjempestilig når de eldre tar vare på seg selv!

Jeg gleder meg til å gå til hudpleiesalongen og å en skikkelig overhaling så ofte jeg vil. Når jeg blir pensjonert skal jeg ønske meg flotte hudpleieprodukter, parfyme, klær, sko og asseorier til jul og bursdag :sjarmor: Jeg skal ikke bli en av de som ikke ønsker seg noe annet enn snille barnebarn ;)

Skrevet

Jeg mente ikke at 30+ er de "eldre", mente at fra 30+ er det finest med rød lebestift, i mine øyne. :)

Jenter på 30+ har mye bedre selvtillit enn jenter rundt 18årsalderen, synes ikke det røde passer fordi vi er fremdeles ganske "uskyldige", og det blir bare feil.

Håper dere skjønner hva jeg mener. :briller2:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:klem: Vi skjønte hva du mente, søta! Jeg gjorde i alle fall det. Og beklager at vi har hersa så fælt i tråden din! FFEF-har fått en egen tråd på personlige meldinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...