*Dolly* Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Er det bare jeg som synes enkelte eldre "fine" fruer er fint sminket? Jeg digger sminkestilen til enkelte av de, med fine linjer, solbrune, stort hår, klassiske klær og rød/rosa lebestift. :D Og at de har kraftig blå øyenskygge er prikken over i-en. :blunke: Jenter på min alder (18) kleer ikke rød leppestift, synes de eldre, de 30+ er kjempepene med det. Jeg vil også eldes med stil som de.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Tror jeg skjønner hva du mener, men som 30+ får jeg litt bakoversveis av å bli satt i kategori med eldre fine fruer Men når det er sagt, er moren min sånn.... Og jeg håper å ha arvet gode gener Endret 16. oktober 2006 av glamourgirl
Miami Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Tror jeg skjønner hva du mener, men som 30+ får jeg litt bakover sveis av å bli satt i kategori med eldre fine fruer ← Ja du er ikke den eneste som tenkte den tanken
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Men er forøvrig enig med trådstarter i at det er viktig p kunne eldes med stil!
Miami Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Men er forøvrig enig med trådstarter i at det er viktig p kunne eldes med stil! ← Joda det er jeg også. Var ikke meningen å være ufin mot TS, håper du skjønner det. Det var bare koplingen mellom eldre og 30+ som jeg reagerte på. Er selv 40+ og ser ikke på meg selv som en eldre dame. Sier vel egentlig noe om at vi kun eldes fysisk.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Just det! Men da jeg var 18 syns jeg folk på min alder var utrolig voksne Men når det er sagt, bruker jeg mindre sminke nå enn da jeg var 18, fordi jeg syns jeg ser yngre ut med mindre sminke
Gjest Bellatrix Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Tror jeg skjønner hva du mener, men som 30+ får jeg litt bakoversveis av å bli satt i kategori med eldre fine fruer ← Enig, men det er stilig med eldre (70+) damer som er skikkelig forfengelige.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Så lenge ikke den røde lebestiften kombineres med lilla hår er jeg enig i at mange eldre (som i 70+ ja) kan være stilige.
Hu i Svingen Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Nå følte jeg meg med ett fryktelig gammel...
Miami Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 Nå følte jeg meg med ett fryktelig gammel... ← Da er vi to....
Gjest Frk Åberg Skrevet 16. oktober 2006 #13 Skrevet 16. oktober 2006 Noen kan være ganske stilige. Særlig franske, eldre damer. Så lenge den røde leppestiften ikke går for mye mot oransje. Det morsomme med gamle damer, er at hvor pen man oppfattes å være av andre har mer med hvordan man kler/sminker seg enn hvor pene ansiktstrekkene er.
Miami Skrevet 16. oktober 2006 #15 Skrevet 16. oktober 2006 ... fem ← Hmmm.. Mange som føler seg gamle her. Kanskje det er på tide å danne en egen forening?
Gjest agjest Skrevet 16. oktober 2006 #16 Skrevet 16. oktober 2006 FFFEF? Foreningen for fine eldre fruer? Count me in. Men sånn helt seriøst, jeg synes det er flott med damer som kan kle seg og tar seg bra ut, også over en viss alder. Damer som tar vare på seg selv, steller godt med seg og ikke forfaller får stjerne i min bok.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. oktober 2006 #18 Skrevet 16. oktober 2006 Hmmm.. Mange som føler seg gamle her. Kanskje det er på tide å danne en egen forening? ← Ja, jeg er i så fall medlem nummer 6.
Gjest Blanca Skrevet 16. oktober 2006 #19 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Medlem nr. 7 melder seg. Og jeg er veldig flink til å sminke meg, det skal jeg ha Det er morsomt og sant det som Fr. Åberg sier over her at gamle damer (hakket eldre enn meg vil jeg tro..) oppfattes som pene utifra stil og sminke og ikke utifra faktisk utseende. Endret 16. oktober 2006 av Blanca
Miami Skrevet 16. oktober 2006 #20 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, jeg er i så fall medlem nummer 6. ← Dette blir jo bedre og bedre... Ser for meg medlemsmøtene jeg nå Bare fantasien som setter begrensninger (noe den ikke gjør hos meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå