Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm..., hva er egentlig 29 (eller andre str.)?, hvor lang er den og livvidden? Noen som vet? Kanskje en str. guide på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Str 29 kunne jeg nok brukt, hvis det var en dongeribukse. (bruker str 30, vanligvis)

jeg er 1.70 høy...og ganske slank. Det er størrelsesguide i H&M katalogen, så da ligger det kanskje ute på nettsiden deres også... :)

Skrevet

Jeg er 172, jeg er slank, men har stor rumpe...! Hm..., jeg bruker str. 38 i de str., hva bruker du?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Tenker nok str 38 er en 29-30. Jeg bruker 29 og er størrese 38 (174 høy).

Skrevet
Tenker nok str 38 er en 29-30. Jeg bruker 29 og er størrese 38 (174 høy).

Og da er lengden passelig, synst du? Liker ikke sånne bukser som ikke tar nedi føttene mine, om du skjønner? :ler:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Og da er lengden passelig, synst du? Liker ikke sånne bukser som ikke tar nedi føttene mine, om du skjønner? :ler:

Hvis det ikke står noe lengde i beina (30,32,34,36 osv) så er det litt umulig å vite hvordan lengden er. Hvor er denne buksa fra da? De på H&M er passe til meg i lengden på beina i str 29 hvertfall :)

Skrevet

Hm..., tenkte ikke på at de varierer jo i hvilken merke det er...! Jeg vet ikke enda hvilken jeg skal ha, så hm....! :) Jeg får vel bare ta en sjanse! ;)

Skrevet

Varierer jo veldig fra merke til merke. Bruker selv stortt sett 36 eller 27 / 28 i tommer. (!,70) Men ahr ei bukse i 26 og ei i 29, så det er litt vanskelig å kjøpe uten å prøve. Av og til får du et inntrykk ved å se på bildet, men ikke alltid. Men når det er sagt, har jeg kjøpt mye jeans på nettet, og nesten aldri bomma på str. Du får ta en sjanse. Det er vel bytteret uansett. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...